expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

20. 9. 2014.

Iiiii, roman koji ste izabrali je.............

Hello dolls!

Konacno!!!
Subota!!!!
Alee! xD
U cetvrtak sam imala 10 casova .-.
Ne znam kako sam prezivela.
Popodne mi dolaze drugarice da izlijemo nokte, pa da im ja crtam po njima, jer imam puno cetkica i svega i svacega od pribora za Nail art, pa cemo se popodne zabavljati. Verovatno cu sebi nacrtati Minione *-*
 
Ok, dosta blebetanja, idemo na post!
Roman koji ste sve u ovom postu izabrale je
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
  .
.

.
.
.
.
.
.
..
.

.
.
..

.
.
.
.
.
..
..
.
.
.
.
.

.
.
.

SPASI ME!

Oslican izbor, drage moje!
Verovatno cu promeniti ime decka :3
Ne svidja mi se Dzejms (James).
Neka bude Ben (pravo ime Bendzamin :D)
E, to je bolje ime.
Evo statistike glasova:
Eto, dakle, nas ubedljivi pobednik je Spasi me!

Nadam se da cte uzivati u njemu!
Zadovoljne? :)

-Natalija

6 коментара:

  1. Анониман20.9.14. 14:34

    Ja sam pre zadovoljna.(:
    Jedva čekam početak romana.*---------------*

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман20.9.14. 15:49

    neee ja sam htjela fensi lujku

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман20.9.14. 16:05

    Zadovoljna sam.Glasala sam za Dpasi me!
    Lea

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман20.9.14. 16:35

    ja sam htela bejzbol jakna...,ali nema veze,i ovaj mi se cini kao odlican roman...
    -anastevic05

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман20.9.14. 16:52

    Ja sam htela fensi lujka ali mi se i ovaj cini kao super.jedva cekam *_*
    Kittysarah1122

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман21.9.14. 18:17

    Pa nije mi nesto po zelji vise sam volela onaj roman sa onom Lejlom ali nadam se da ce mi se dopasti.....

    ОдговориИзбриши