expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

21. 9. 2014.

#6 ♥ FPW ♥

-ALOHA! ♥

Jako zurim, juce sam ceo dan bila bolesna,isla na trening,
pa zbog toga nisam stigla da pisem,a  ni da ucim. 

Sutra imam odgovaranje iz engleskog,muzickog i blic iz mate.
Engleski i matu znam, a muzicko ni da beknem, 
ali opet treba sve da ponovim. 
Ocene su mi sve sjajne osim muzickog, 
zbog toga moram da ucim isoriju muzike da bih popravila ocenu iz sviranja. 


Sada, prelazimo na rubriku...




Dizajnirao/la:
illumi_zaoldyek

Cena:
94 sd.

Misljenje:
Ako zelite da kupite kvalitetnu, modernu i lepu kosu,
ova je savrsena za vas. 
Nije pristupna svima, jer je cena previsoka.
Ali mislim da vredi dati 94 stardolara za nju. 
Sto se tice kose, ombre su ove godine u modi,
i zbog toga je toliko popularna. 

Gde/Kod koga mozete pronaci?
Kod dizajnera illumi_zaoldyek
Majra5 i Natalija_Lazic

Da li je u prodaji?
Naravno, illumi_zaoldyek  je prodaje,
za Majru5 i Nataliju_Lazic ne znam. 


Savet:
Kosu ne mozete povecat, ali ne mnogo.
Dobar make-up i ova kosa su savrsena kombinacija za vasu lutku.
Ne bih vise nista dodala. 



Kupujete kosu? Sta mislite o njoj? 
Da li vam se svideo danasnji post?

Ako budete komentarisali ovaj post, dobicete 15 bodova na SOSD kartici. 

VOLI VAS VASA,

MissMaki1♥

5 коментара:

  1. Анониман21.9.14. 16:48

    rado bih kupila kosu ali nemam toliko sd:/ali kosa je prekrasna:)
    lana123lanadiva

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман21.9.14. 17:45

    Kosa je prelepa.Ja sam non superstar tako da mogu samo da se divim toj kosi.Nikada neću imati 92 sd,tako da mogu zaboraviti na ovu kosu.Mislim da je kosa lijepa,a posebno mi se sviđa to što je kosa tamno-plava.*QQ*

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман21.9.14. 18:10

    Kosa je prekrasna ,ali ne vredi bacati pare,inace zasto je nebih kupila ali cena je previsoka.....

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман21.9.14. 20:26

    Kosa je stvarno prediva, i ja imam toliko sd, ali mislim da kosa ipak nije bas toko vrijedna i moja mi je sasvim okey.:)♥
    -DivaKata

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман22.9.14. 20:35


    Kosa je prelepa,ali ja nikada necu imati 94sd..Da je malo jeftinija mozda bi i skupila sd za nju,jer iako je prelepa nije toliko vredna..Tako da mogu samo da sanjam o njoj :D
    Svidja mi se boja i sto je talasasta..
    Kittysarah1122

    ОдговориИзбриши