expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

18. 9. 2014.

Nova kolekcija NELLY.com trgovine - Spojleri ♥

Hellou. (:

Izvinjavam se sto kasnim sa postom...
Sutra imamo kros (skolska trka) , pa moje najbolje
drugarice i ja nemam kondiciju (nismo u formi) pa smo eto
malo trcale. Vise smo hodale nego sto smo trcale ali dobro. xD
Kada sam dosla kuci shvatila sam da sutra pita hemiju , a meni
je sveska kod moje drugarice jer ona nije bila u skoli pa je morala
da prepise... I eto , prezivela sam stres. :D Ipak zvala sam moju BFF koja
je uvek tu za mene. I bukvalno za 5 minuta mi je sve izdiktirala i sazela
kako bi brze i lakse naucila. Carica. *___* Obozavam je. ♥
Necu vise da vam dosadjujem , pa prelazim na post. :D 

Danas oko podne je neka bloggerica na USD blogu objavila ove slike:

Mogu vam reci da jedva cekam , ali stvarno jedva cekam.
Jer je Nelly trgovina koja mi je medju najomiljenijima. :D ♥
Koliko sam ja procitala , kolekcija bi trebalo da izadje sutra. :) ♥

-Da li vam se svidja kolekcija? ♥
-Kupujete nesto? :)

-Komentarisite. :]
(Komentarisanje ovog posta donosi 15 poena)

-MiciRainbow2 ♥



6 коментара:

  1. Анониман18.9.14. 21:22

    Kolekcija me se svida. Rekla bi koliko vidim.♥ Jedva cekam da izade kolekcija.:) I sigurno cu nesto kupiti jer mi je nelly.com jedna od najdrazih trgocina.:)♥
    -DivaKata

    ОдговориИзбриши
  2. Meni je nelly.com najdraža trgovina i već planiram kupiti nekoliko stvari sa slika :D *---*
    446

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман19.9.14. 09:23

    Nelly mi je najdraža trgovina.*QQ*
    Nova odeća je preprelepa.*--*

    mirhascool

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман19.9.14. 13:50

    Kupujem sigurno! :D

    LadyBugHaha

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман19.9.14. 20:11

    Kupila sam nekoliko stvari i ja obozavam tu trgovinu!Ova ljubicasta haljina je stvarno prelepa *_*
    Kittysarah1122

    ОдговориИзбриши
  6. Aaaaaa!!!Nelly.com mi je omiiljena marka.

    Shinymomomom

    ОдговориИзбриши