expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

22. 9. 2014.

Dizajniranje sa Natasom #119

Hellou (:
Ne zelim ni da gledam koliko dugo nisam pisala ovu rubriku...
Ali sada sam jednostavno morala xD
P.S izvini sto juce nisam pisala,bila sam kod drugire na slavi od 13h do 21h :)
Stigla je nova kolekcija trgovine Sweet Suites i mene je jako iznervirao jedan predmet:
Takav slican jastuk mozete sami napraviti i to da vas ne kosta nista!
Ako ste ludi da date 13sd-a na ovaj jastuk,koji mozete da sami dizajnirate i to nista da vas ne kosta...Ok
Mene nervira kad je nesto samo za SS i zato sam odlucila da napravim identican jastuk samo u Stardesign interijer!
Pa evo dizajna:
Meni dosta lice (:
Inace jastuk izgleda normlno nego sam ga ja malcice izderformisala jer sam slucajno zumirala sliku i sacuvala xD
Je l' da da je moj lepsi? xD
Ok,oni su koristili i sencenje i efekte,a ja samo ona srca,pravougaonike i onaj svetleci krug i skoro su isti :D
Divim se sam sebi *-*
Salim see XD

Da li vam se vise svidja moj dizajn ili dizajn na Stardollu?
Sta mislite o njima?
Komentarisite!
(15 poena)

NataStarDoll01♥

2 коментара:

  1. Анониман22.9.14. 19:54

    Evo ga opet malo duži komentar.Zato bolje da počen sa komentiranjem.Oba dizajna su prelepa.Nataša bravo za tebe,super dizajniraš.Ja sam nekada dizajnirala isto tako prelepo kao ti.I ja bi svaki dan dizajnirala po 3-4 predmeta.I jednom sam zaželela da se odmorim.Nisam ništa dizajnirala 6 dana,a taj sedmi dan kada sam ušla na stardoll otišla u stardesing mode/dekora/nakita/kose ništa mi nije palo na pamet.Nisam više nikada dobila ispiraciju.No ne žalim za tim,toliko sam volila dizajniranje jer sam znala dobro da dizajniram.A sada nemam pojma o dizajniranju,možda se nekad vratim dizajniranju kada dobijem puno puno inspiracije.♥ :D

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман22.9.14. 20:24

    Jastuk jako lici.I meni je bolje dizajnirati svoj jastuk za 5 sd ili poslati sa drugog profila nego za ovaj dati 13 sd.Uostalom nisam ss da bi ga kupila.Jastuk mi se mnogo svidja i pokusacu ga dizajnirati,ali znam da nece uspeti kao tvoj.Ja dizajniram lepo,ali ne kao ti.Nemam neku veliku inspiraciju za dizajniranje.A najvise volim interijer i modu.Meni su omiljeni postovi sa dizajniranjem i pisi ih cesce(znam da nije lako)...
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши