expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

15. 9. 2014.

FTS - 3. runda

Hellouuu!
Pre svega prijavite se za nagrade na ovom postu
Evo i 3. kruga FTS-a!
Pre svega evo spisak onih koji su prosli posle 2. runde!

KittySarah1122

loveladynika123
missmilica003
Tena_Candy
nicole321cool2
Mini-Maus.
Borovnicica
AnaSosic1
mia.07.05.
DivaKata
zippygirl6
jovanavujoovic
lila28love
monsterhigh2891
EmanaaKoll
mirhacool

U ovoj rundi ispadaju tri takmicarke!

Evo ocena:

KittySrah1122
Prelep outfit! Odlicno stoji litci na kojoj si stajling napravila :D
Ocena: 10/10

loveladynika123

*nije uradila*

missmilica003

Lep stajling,ali jedino si trebala da dodas neku torbicu :)
Ocena: 9/10

Tena_Candy

Stajling je lep... Ova jakna ne ide bas,ali moze da predje i koliko vidim stavila si dve majice jednu preko druge?
Ocena: 8,5/10

nicole123cool2

Jako lep stajling :D Mnogo mi se svidja ;)
Ocena: 10/10

Mini-Maus.

Stavila si dva stajlinga i oba su presavrsena *-*
Svaka cast!
Ocena: 10/10

Borovnicica

*nije uradila*

AnaSosic1

Prelep stajling,nemam sta drugo da kazem :D
Ocena: 10/10

mia.07.05.

*Nije uredila*
DivaKata

Zaljubila sam se *--*
Savrsenostvo ♥
Ocena: 10/10

zippyGirl6

Prelep stajling,jedino ne znam da li si joj ti stavila ovu krunu na glavu ili nisi mogla da je skines xD
Sve u svemu...
Ocena: 10/10

jovanavujovic

Lep stajling,jedino bih promenila ovu majicu ili sta je vec
Ocena: 9/10

lila28love

Wow... Jako sam se iznenadila kad sam ga videla :D
Ove platforme si odlicno uklopila uz siroke pantalone :D
Ja se nikad ne bih setila da tako iskombinujem,svaka cast ♥
I Ani odlicno stoji *-*
Ocena: 10/10

monsterhigh2891

Ona je isto kao i Lina stavila dva stajlinga!
Oba su lepa i za istu ocenu :)
Fale detalji iz bog toga...
Ocena: 9,5/10

EmanaaKoll

Lepo uklopljene boje i svidja mi se :)
Pcena: 10/10

mithacool

Prepreprelepo *--*
Ima puno detalja i bas mi se svidja!
Ocena:10/10

Posto tri devojke nisu uradile zadatak ,ni jedna devojka koja je uradile ne ispada :D

Tako da evo liste ko sve ostaje i ispada:
KittySarah1122
loveladynika123
missmilica003
Tena_Candy
nicole321cool2
Mini-Maus.
Borovnicica
AnaSosic1
mia.07.05.
DivaKata
zippygirl6
jovanavujoovic
lila28love
monsterhigh2891
EmanaaKoll
mirhacool

Posto vas je ostalo 13,u sledecem krugu ispadaju ponovo tri devojke 
Kada vas ostane 10 ispadace po jedna,najvise dve devojke :D
I bice tezi zadaci :)
Necete tako lako dobiti neku stvar iz Tinglinga ili HB-a xD
A sada sledeci zadatak!!!
Evo ga:
(izvinite zbog mutne slike)
Uhhh... Ko ih nema?
Ako ne vidite lepo sliku,to su one krem presavrsene platforme iz Nally-a
Za ovu rundu vam je potreban svaki poen jer racunam sve poene i iz predhodnih runda!
Znaci posto vam treba svaki poen,imacete posebna pravila samo za OVU rundu i bonus poene!

Evo pravila:
Ako imate ove platforme,mozete praviti na vasoj lutci.
Mozete praviti NA BILO KOJOJ LUTCI!
Ove platforme NE SMETE staviti uz farmerke ili neke duge pantalone (ako to uradite dobijate 0 poena)

Bonus poene dobijete ako:
U outfit ubacite neku torbicu dobijete bonus 3 poena (ako imate npr. 9 poena + bonus 3 poena to je 12 poena)

Eto to bi bilo to :)
Imate vremena do sledece nedelje!
U nedelju ne smete raditi!
Pre nedelje smete xD
Srecno!!!

(15 poena)

-NataStarDoll01♥

6 коментара:

  1. Анониман15.9.14. 18:57

    Završila sam zadatak.♥
    A pogledaj samo koga sam obukla.♥ :D

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман15.9.14. 20:00

    Drago mi ej sto ti se svida moj styling. I meni se mnogo svida. Posebno ove hlace sto su do trbuha. Zaljubila sam se u njih i morala sam ih staviti. Cura ima skoro sve ako en sve stvari is LE-a. Ja ne vjerujem. Okey, i kada cu biti gotova posaljem ti u poruci.:)
    -DivaKata♥

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман15.9.14. 21:25

    Gotova,u prezentaciji je.
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман16.9.14. 11:28

    gotova u prezz je ti odluči koja je ljepša

    nicole321cool2

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман16.9.14. 11:34

    gotova u prezentaciji

    Tena_Candy

    ОдговориИзбриши