expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

19. 9. 2014.

#4. Poznate licnosti ♥

- Hej ljudovi xD ♥
- Kako ste? :'3
- Ja sam supp (:
^------^



yodoLove
- Level: 49
- Status: Royalty :)
- O njoj: Lepo uredjuje apratman i ima stila ♥

fantaaa
- Level: 71
- Status: Royalty
- O njoj: Ona je poznatija lutka,kao sto znate oa kreira one slatke kapice  ^----^


- CherryDABoo *--------*
- Level: 21
- Status: non-ss
- O njoj: Ona je poznata lutka,jer je hakovala sd,sami  vidite i kako igleda ♥♥

- Nadam se da vam se svideo post ;)
- Komentarisite,dobijate 15 bodova za vasu sosd karticu :D
- Poklone delim u nedelju jer sam jako zauzeto zbog skole ♥

TijanaTiki117 ♥



6 коментара:

  1. Анониман19.9.14. 16:22

    Obožavam tvoju rubriku hah. xd
    A ova Cherry mi je fuj :C usrala sam se kad sam ušla u njen salon lepote.:'D

    LadyBugHaha

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман19.9.14. 18:35

    Lepe su ki prve dve lutke.CherryDABoo mi je full čudna.Vidi se da je hakerka.
    PrincessAntea99

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман19.9.14. 19:34

    Hay, Okey.:)
    Ove prve dvije su stvarno lijepe i ja imam fantaaa za prijateljicu.:) A ova Cherry jmi je grozna, tak je cudna. Vidi se da je hakovala sd i mislim da je jedina koja je to ucinila.:)♥
    -DivaKata

    ОдговориИзбриши
  4. - Da stvarno je zastrasujuca xD Nije ona samo hakovala sd ima ih vise njihoni su kao neka grupa cherry :)

    - TijanaTiki117 ♥

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман19.9.14. 20:12

    Dve prve lutke su prelepe *_*,a ova treca je tako cudna i nimalo mi se ne svidja...
    Kittysarah1122

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман19.9.14. 20:38

    Ne razumem kako se hakuju sd
    LenaLencicaLexy

    ОдговориИзбриши