expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

25. 9. 2014.

Nov predmet u Stardesign moda ♥

Hellou!
Malo pre sam dosla iz skole i odmah sam sela da pisem post xD
Danas sam imala test,iz matematike (nenajavljeni i sva sreca pa sam znala da uradim sve zadatke) i fizike bilo je deset zadataka i svaki vuce 1 poen i imam pravo na jednu gresku za peticu...
Uradila sam svih deset zadataka,ali sam skroz nesigurna da li su svi tacni :|
Nego da vam ja vise ne dosadjujem,a i zurim da igram Papa's Dounteriu,da predjemo na post!
Danas nam je stigao nov predmet u StarDesign moda!
Evo kako izgleda:
(kliknite na sliku kako biste uvecali)
Meni je ovaj duks...
Ne znam...
I cena je 10 sd o.O
Duks je ipak za muske lutke tako da ga necu kupovati
Mislim da ce novi dizajni dolaziti dok ne izbrisu sve stare,a vi?
Inace,trebali bi malo i interijer da promene,a ne samo modu :)

*Special Thanks mirhacool*

Sta vi mislite o ovom dizajnu?
Kupujete ga?
Komentarisite!
(15 poena)
NataStarDoll01♥

3 коментара:

  1. Анониман25.9.14. 15:02

    Inace i ja igram Papa's Dounteriu. Hahaha. Skoro sve papa's igram, a najbolja mi je panckakes. Pa dizajn... Hmm... MUsko je pa meni se cini okey, ali ja nisam musko pa neznam bas.:) Hahaha. Necu ga kupovat, mislim da mi je nepotreban.:*
    -DivaKata

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман25.9.14. 18:35

    Komentar će biti malo duži pa ću odmah krenuti sa komentiranjem.Pa,predmet je onako srednje dobar.Predmet je muški tako da ja ne znam baš nešto o muškom ukusu odeće.To je neki dusk ili možda džemper ne znam ni sama.Meni bi bio lepši kada ne bi bilo one kragne ili šta je već oko vrata.Ja mislim da će da obrišu neke stardesing predmete mode.A isto tako zašto ne dodaju neke nove predmete u stardesing interijer ili nakit.Ali nije bitno to će oni da odluče.I da umalo da zaboravim,za ovo *Special Thanks mirhacool* - nema na cemu.:D ♥

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман26.9.14. 14:12

    Predmet je ok.Da sam musko sigurno bi ga kupila,ali zato sto sam zensko ne kupujem.Inace i cena nije losa i sve u svemu,lep je iako nisam musko.Mislim da su StaDesign predmeti sve bolji i bolji....
    Kittysarah1122

    ОдговориИзбриши