expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

22. 9. 2014.

Nova kolekcija trgovine dekora Sweet Suites ♥

Hellou. (:

Evo mene opet sa jos jednom novoscu. :) ♥
Da ne duzim... :D

Jutros negde oko 10:00 sati u starplazu nam je
stigla jedna nova kolekcija dekora... ♥
Evo kako izgleda cela kolekcija:
 (Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)
(Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)
Kolekcija mi se jako dopada. Boje su savrsene. Predmeti
su napravljeni prosto fantasticno... Ali cene... ://// ♥
*Predmete za sc sam zaoukvirila crvenom bojom
Definitivno mislim da necu nista za sada kupovati , skroz
sam bankrot , a dekor mi nije najneophodniji. :/ ♥

Inace , ova kolekcija je inspirisana apartmanom Olivie Palermo ,
mozete potraziti neke slike preko google slika... Evo nekih slika:

Jako lep apartman , volela bih da zivim u njemu. *__* Blago njoj. ♥

Grafika kolekcije:
Slatko i jednostavno. *___* ♥


-Da li vam se svidja nova kolekcija? :)
-Kupujete nesto? ♥

-Komentarisite. :]
(Komentarisanje ovog posta donosi vam 15 poena)

-MiciRainbow2 ♥




4 коментара:

  1. Анониман22.9.14. 15:06

    Kolekcija je prelepa.*QQ*
    Predmeti koji postoje u stvarnosti su isto prelepi.(: ♥
    A ja i Nata smo mislile da će biti nova kolekcija trogovine Pretty n' love.:D ♥
    Ovaj put je grafika isto lepa,jednostavna je i preslatka.(:

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман22.9.14. 16:07

    Kolekcija je stvarno preljepa, a boje su tako opuštajuće i prekrasne.:) Ovi pretmeti iz ovog stana su isto zaita prelijepi.*--*♥ Ja sam mislila da će biti nova kolekcija Pretty n' love,a nije. Hahaha, ali slicno je barem.:)♥ Grafika je ovaj put stvarno prelijepa, slatka.:)

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман22.9.14. 20:29


    Kolekcija je lepa,ali ja ne trosim sd za dekor.Kada pogledate moj apartman skoro sve stvari su u sc(od dekora).Necu nista kupiti :/
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши