expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

22. 9. 2014.

#5. 'Ugledajmo se na..' - USN ♥

Hellou. (:
( Po treći put danas :'O )

Ovo neće biti tipičan post 'USN'-a. :''D
Danas ću Vam opisati neke lutke o kojima bi vi pomislile da su lažovi ili slično,a one su zapravo jako drage. ^------^ ♥

Stasa-Selena5
Većina Vas je verovatno pomislila: 'Nevaspitano derište koje se obasipa rarim stvarima..'. Pa nije tačno. Ona je pristojna,dobra,duhovita a nekad mi dođe da je zakoljem koliko me iznervira.. xD
P.S; Morala sam malo da joj izreklamiram RIO BANDANU koju prodaje za SAMO 233 sd! ♥

MINJAloveHARRY
Ona ima toliko rarih stvari.. A obukla je skoro sve dostupne & jeftine stvari! To mnogo priča o njoj,t.j ona se ne obasipa rarim stvarima.. :)

stuf.stardoll.
Malo mi je čudno 'ukombinovala' stvari,pošto ona ima običaj da me zaseni svojim outfitima.. :/
Ja se zapravo ne družim sa njom,nego mi je moj brat iz rl. rekao kako je super. (Na SD-u se zove Kosta777). ;D

To je to! ♥
Kako Vam se sviđa ovo izdanje USN-a? (:

xoxo,
- Ancika004 ♥



3 коментара:

  1. Анониман22.9.14. 21:52

    USN je ovaj put super.Svaki put je sve bolji.Ja isto mislim da su ove dollice na stardoll-u poštene i prelepe.Mislim da neke od njih imam u prijateljima.♥ :D

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман23.9.14. 14:54

    Ovaj put mi se jako svida rubrika. Cure su lijepe, jako. Takoder mislim da su cure postene i jako mi se svidaju, slatke su.:) Neke od njih mozda cak imam za prijeteljice.:)
    -DivaKata

    ОдговориИзбриши