expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

7. 9. 2014.

#4. Starplaza ♥


- Hejj ^-------^ ♥
- Evo konacno i jedan moj post :D
- Evo i opravdanje zasto nisam pisala :3
- Dok sam bila na raspustu nisam citala lektire (imalo ih je 5),a bilo je to obavezno,plus ostalo je samo mesec dana do skole.
-Onda je moja mama odlucila da sve dok ne procitam svih pet lektira nece mi dati na kompijuter,a ako ih ne procitam do roka necu tek onda moci da idem na kompijuter,znaci bez njega cele skolske godine :O
- I tako sam ja tek danas procitala sve :3 ♥
- Nadam se da ste skontali o cemu se radilo xD
P.S. Molim vas da glasate za mene za msw :) ♥
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Basi

  • Najlepsi outfit :D ♥

- Bas je nekako sladak zbog kosuljice *---*
- Po meni je jeftin jer je sc outfit :3 ♥


  • Najskuplji outfit ^~*
- Ne svidja mi se uopste outfit,a sad nezz za vas ;/
- Cena nije preterano skupa :3
  •  Najruzniji outfit ☺
- Nemam reci ;/
- Evo cene :v ♥

  • Najeftiniji outfit c:

    - Jako mi se svidja jer je sladak i elegantan ☺♥
    - Bas je jeftino :)

    - To je bilo to. ♥
    - Nadam se da vam se svidelo ☺
    - Komentarisanjem ovog posta dobijate
    15 bodova za vasu SOSD karticu

    -TijanaTiki117 ♥

6 коментара:

  1. Анониман7.9.14. 11:05

    Ovaj najruzniji outfit je stvarno ruzan hahahah
    Kittysarah1122

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман7.9.14. 11:50

    Meni je najlepši ovaj prvi outfit,i ddefinitivno ću ga nekad isprobat.:)
    Najružniji outfit je grozan.:)
    A ovaj najfetiniji outfit i nije tako loš.:'D

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман7.9.14. 13:45

    Meni je najljepsi prvi♥

    funnycool545

    ОдговориИзбриши
  4. Ovaj ružan je stvarno fuj.xd

    LadyBughaha

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман8.9.14. 17:18

    Najlijepši su mi 1. i zadnji. A ovaj najruzniji je stvarno fuj.:)
    -DivaKata

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман6.7.15. 15:03

    meni je najljepsi prvi outfit a treci outfit je stvarno grozan

    NATALIJA...Sky

    ОдговориИзбриши