expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

24. 8. 2014.

#2 Find Perfect Wig

Helloou. ♥

Soryy sto nisam pisala, ali nisam bila kuci.

Drago mi je sto vam se dopala moja nova rubrika, 
zaista mnogo mi znaci vasa podrska. 


Prelazim na rubriku...

Danasnja kosa je ova



Dizajnirao/la:
zuzuna-zuzuna


Cena:
Kod zuzuna-zuzuna je 53 sd.
A, TrueFOFOSAMIRA je kupila za 34 sd.


Misljenje:
Kosa je okej, jednostavna je,a i lepa.
Cini mi se da je ovo prva kosa koju je napravila,
jer je velika razlika izmedju onoga sto prodaje 
na bazaaru za 53 stardolara i ovoga.
Celokupno misljenje je da kosa moze proci,
ako volite plave,kratke kose ova ja prava za vas!


Gde/Kod koga mozete pronaci?
Kod dizajnera zuzuna-zuzuna,
i kod TrueFOFOSAMIRA.
(TrueFOFOSAMIRA je ne prodaje, 
ali ako mislite da cete jefitnije proci pitajte je)
I kod Ema-Emica-E

Da li je u prodaji:
Jeste, zuzuna-zuzuna je prodaje.


Savet:
Nemojte povecavati kosu. 
Uz ovu kosu idu tamne, kratke haljine. 
Ako vec zelite da kupite ovu kosu,
kupite je kod zuzuna-zuzuna


To bi bilo to, sutra cu objaviti izvlacenje povodom +180 000 pregleda. 

Da li ima pitanja vezana za rubriku?

Ako budete komentarisali ovaj post,
osvojicete 15 bodova na SOSD kartici.


Voli Vas Vasa,
-MissMaki1 ♥

7 коментара:

  1. Tek sam počela čitati ovaj blog.Čula sam za njega. Odmah sam ga počela pratiti. Blog je predobar. *_* Ova rubrika je jako zanimljiva.Baš sam u potrazi za nekom dizajniranom kosom. Ovo će mi mnogo pomoći.

    -I prvih 15 bodova na SOSD kartici. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман25.8.14. 00:08

    Prelepa je....♥♥
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман25.8.14. 10:40

    Kosa je stvarno prelepa. =D
    -jovanavujovic

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман25.8.14. 12:45

    Kosa je stvarno lepa,sviđa mi se.:)
    Videla sam kod mojih prijateljica kose koje je dizajnirala zuzuna-zuzuna.:D

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман25.8.14. 15:32

    Kosa je prelijepa.♥
    -DivaKata.♥

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман25.8.14. 21:04

    Kosa je presavrsena.
    -lila28love

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман28.8.14. 21:06

    kosa mi je lijepa ali nisam neka obožavateljca punđi na stardoll-u tako da je nebi kupila
    Tena_Candy

    ОдговориИзбриши