expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

22. 8. 2014.

Styling in Suite # 72 - DivaKata

Heeeej!
Evo Stajlinga posle duuuuuuugooooog vremena :D
Nisam pisala ovu rubriku nedelju dana!
Zato odmah prelazimo na post!
Stajlinge sam radila na DivaKata
Evo kako sam je uredila:
 Ovo je jedan jednostavan,ali lep stajling :)
rado bih ga nosila i na Stardoll-u i u RL
I moram da kupim ovu majicu pod hitno *---*
Prelepa jee
Ovaj stajling mi se svidja jer je jako sladak i elegentan!
Obozavam ovu suknjicu iz Pretty'n'love *-*
I nju moram da kupim uskoro xD 
Isto jedan klasican stajling :D
Ova kosulja je prelepa,ali ne zanm da li cu je kupiti :|

Nadam se da ti se svidjaju stajlinzi :) ♥


Da li vam se svidjaju stajlinzi?
Sta mislite o njima?
Ocena od 1 do 10 ?
-Komentarisite!
(15 poena)

-NataStarDoll01

10 коментара:

  1. Анониман22.8.14. 15:46

    Ovu majicu sa mačkicom i ovu ružičastu suknjicu sam nedavno kupila. Stajlinzi ne da su divni ili krasni, stvarno je prekrasno,predivno, svidaju mi se, jako. Stavit cu ih za Room style.
    Ocjena je čista 100. Hvala ti.♥ Imaš stila.
    -DivaKata.♥

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман22.8.14. 20:07

    Stajlinzi su bas super,meni se najvise svidja 1. stajling,a inace ocena je 9,5 od 10.
    -jovanavujovic

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман22.8.14. 20:10

    Meni se najvise svidja 1. i 3. , jednostavno nemogu da se odlucim koji mi je lepsi,moja ocena je
    cista desetka.
    -lila28love

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман23.8.14. 00:34

    Drugi mi je najlepsi!
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман23.8.14. 11:12

    Svidaju mi se *___*


    AndreadeaGirl

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман23.8.14. 11:39

    Drugi mi se toliko svidjaaa. <3333
    A DivaKata je prelijepa i ima predivnu odjecu.
    Stvarno mi se svidjaju stajlinzi.:)
    -fancyM.M.:)♥

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман23.8.14. 11:46

    meni su stajlinzi prelepi DivaKata ima ukusa za modu i ima prelepe stvari najvise mi se svidja drugi stajling nemam sta vise da kazem *--*
    missmilica003

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман23.8.14. 13:51

    1 nemas pojma o stajlingu

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман23.8.14. 16:16

    Super outfiti sviđaju mi se.♥

    mirhacool

    ОдговориИзбриши