expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

28. 8. 2014.

Razgovarajmo o... Callie's Picks :-)

Helouuuuu!
Pa evo jos jednog posta ove rubrika ili sta je vec xD
Imala sam sinoc nekoliko teme,ali ovu sam jedinu zapamtila....
Sve ostale sam zaboravila... Bravo za mene
Nego da predjemo na post!
Za ovu temu sam izabarala da pisem o Callie's Picks
Kao sto znate u toj trgovini se nalaze neke rare stvari ili one koje su nedostupne!
Svaka kolekcija traje oko dve nedelje i posle dve nedelje stize nova kolekcija.
Ja se svakoj kolekciji radujem i nadam se da ce biti tu RIO Bandana ili Ugg cizme,ali svaki put razocarenje... Mislim da ce cizme izaci kada bude bila zima (logicno),a za Bandanu nemam predstavu...
Sad cu nabrojati neke prednosti i mane ovo trgovine!
PREDNOSTI
-Mozete naci rare stvari
-Cesto dolaze nove kolekcije
-Nekada su stvari jeftinije nego pre


MANE:
-Stvari su nekada skuplje 
-Posto brzo dolaze nove kolekcije,nekada ne stignemo da kupimo sta zelimo
-Nekada su stvari u kolekciji uzasne
-Cesto nema stvari za sc
-Neke stvari koje su nekada bile 0sc/sd su po 10+ stardolara

Vise mana nego rednosti-uobicajno :D
To je to za ovaj post!
Sad idem da pravim laznjake,upravo sam shvatila da sam se vise puta zaljubila u stvari iz Starplaze nego u decake hahaha xD

Da li vam se svidja post?
Imate nesto da dodate?
Komentarisite!
(15 poena)
-NataStarDoll01

9 коментара:

  1. Анониман28.8.14. 20:23

    da i meni se sviđa isto Callie's Picks jedino što ja nemam para pa nemogu niš da kupim što mi se sviđa
    Tena_Candy

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман28.8.14. 20:25

    Meni se također Callie's Picks jako svida, nego nemam bas mnogo sd pa rijetko sta kupim, osim kada imam laznjake pa posaljem s njih.:)♥
    Upravo imam jednog na 10lvl-u.xD
    -DivaKata.♥

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман28.8.14. 20:47

    Sve je prelepo ,samo sto nemam dovoljno sd.
    -lila28love

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман29.8.14. 10:26

    Jako mi se svidja Calie's Picks, ali voljela bih da su stvari barem malo jeftinije.. Cesto nemam dovoljno sd da kupim vecinu stvarii. ://
    -fancyM.M.♥

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман29.8.14. 15:26

    Callie's Picks je jako lepa trgovina.*---------*
    Ali su stvari pretežno skupe.:)
    Nikada nisam videla nešto u Callie's Picks za sc. :/

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  6. Odlican post.
    Callie's Picks je odlicna trgovina, ali je nekada vrlo skupa.
    Ne secam se stvari za sc...

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман29.8.14. 23:13

    Da li vam se svidja post? Ma post je super,kao i svi ostali tvoji postovi..
    Imate nesto da dodate? Pa ti si sve rekla tako da ,ne
    Kittysarah1122

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман30.8.14. 14:44

    Super post.Calie Picks je bas lepa trgovna,ali ume da bude previse skupa! ♥
    -jovanavujovic

    ОдговориИзбриши
  9. To je super trgovina jer dolaze neke stvari koje više nisu dostupne i koje su rare.
    Ali često cijena bude puuno veća nego originalna. :/

    monsterhigh2891

    ОдговориИзбриши