expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

25. 8. 2014.

#16. 'Manje važne stvari Starplaza' - MVSS. ♥

Hej svima! ;')
Kao što vidite u ovom postu,jako mi je žao što nisam pisala MVSS.. ;/
Ali danas Vas očekuje i prva runda novog takmičenja! ♥


Današnja zabačena stvar je Floral Tube Top. ♥

Možete ga pronaći u trgovini Rivera,po ceni od 9 sd. :)
Po meni je top jako lep,ali nisam imala prilike da ga nosim. :D

Pošto leto nije još zvanično prošlo,umesto SCD outfita,odlučila sam da napravim jedan outfit pogodan za plažu. ;*

Pređimo na outfite! ♥

Starcoins outfit;
Mnogo mi se sviđa. :)
Možda bih umesto ovih starki dodala one krem boje,ali ne znam u kojoj su one trgovini. >.<

Cene & predmeti;
Po meni uopšte nije skupo. :''D

Stardollars outfit;
Ovo je osobno,nešto što ja najčešće nosim dok sam na moru. :'D
Outfit mi se sviđa,ali možda da je šorts imao malo viši struk,da se ne vidi ova rupa između. ×D

Mrzi me slikati cene&predmete;
Kaput i šorts možete pronaći u trgovini - It girls - ,dok japanke i top možete pronaći u trgovini - Rivera -.
Outfit košta 41 sd.. Nije skupo sa obzirom da je sao jakna 16 sd. (:


Outfit za plažu;
Po meni je precute,ali ga nikad ne bih nosila. ×D
Možda da je ovaj rajf u nekog drugoj boji.. ;/

Mrzi me slikati cene & predmete;
Svi predmeti su iz Rivere,košta 39 sd,što i nije malo za vakav outfit.

Nadam se da Vam se sviđa! ♥
Inače,ako želite da se nasmejete,ali ipak začudite posetite lutku CherryDABoo.. ×D
Čak mi je prihvatio/la zahtev. :OO

Komentarišite. :] 
( 15 poena. )

xoxo,
- Ancika004. ♥








7 коментара:

  1. Анониман25.8.14. 12:10

    odlično su ti postovi o tome i jako mi se sviđaju outfiti samo što mi se u ovom postu ne sviđa top
    Tena_Candy

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман25.8.14. 12:43

    Odlično je sviđaju mi se outfiti.:)
    Ali najlepši je outfit broj jedan.(:

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  3. Outfiti su odličniii(najbolji je prvi outfit hihi) !!! *_*

    -30 bodova na SOSD kartici. :)

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман25.8.14. 21:06

    Prvi je najlepsi ,i stvarno su super.
    -lila28love

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман25.8.14. 21:32

    Outfiti su bas super,ali je prvi najlepsi. ♥
    -jovanavujovic

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман25.8.14. 21:32

    Outfiti su bas super,ali je prvi najlepsi. ♥
    -jovanavujovic

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман26.8.14. 23:02

    Super su svi outfiti
    Kittysarah1122

    ОдговориИзбриши