expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

17. 8. 2014.

Dizajniranje sa Natasom # 112 - Interijer

Heeeeeejjjjj!!!
Kako ste mi danas? :D
Ja sam odlicnooooo 
Drago mi je sto ste aktivirali i komentarisali moj prosli dizajn :D
Mnogo mi se svidelo da pravim interijer i da na njemu napisem neki tekst hahah xD
Ne znam zasto... Sada mi je to mnogo lepse od nekih mojih predhosdnih 
Da ne duzim previse,da predjemo mi na dizajn ;)

Evo koraka:

PRVI KORAK:
Treba pisati na posteru 'COOL GIRL' i naravno kada pravite slova,mora sve biti naopako
I slova se prave iskljucivo od kockica. Slovo 'R' je najteze od svih...

DRUGI KORAK:
Dole dodajte srca ili nsto drugo (zvezde,kockice,kruzice...) da ne bi ostao prazan ovaj donji deo.

Znam da mi ovaj dizajn nije ispao bas kako je trebao,ali bio je PRVI koji sam napravila sa nekim tekstom. Napravila sam jos nekoliko sa tekstom i mnogo su lepse ispali *--*
I mozete ubeso COOL GIRL staviti COOL BOY ako ste musko xD

Da li vam se svidja dizajn?
Pravite ga?
Komentarisite!
(15 poena)

9 коментара:

  1. Анониман17.8.14. 14:57

    Svidja mi se,ali necu probati jer me mrzi xD
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман17.8.14. 15:09

    Svida mi se dizajn, ali bas ne volim raditi interijere,a ni odjecu, posto vise nema one majice.:/ Ali nice je.♥
    -DivaKata♥

    ОдговориИзбриши
  3. Meni se stvarno jako sviđa.:) Svaka čast na ideji.

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман17.8.14. 15:15

    prelepo nemam sta da kazem

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман17.8.14. 16:50

    Svida mi se ,isprobati cu ♥



    AndreadeaGirl

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман17.8.14. 20:10

    slatko
    LenaLencicaLexy

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман18.8.14. 09:59

    Lijepo je, sad cu da ga probam. Nadam se da ce da mi uspije. xD
    -fancyM.M.♥

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман20.8.14. 12:08

    Nekada sam znala dizajnirati prelepo svi su me hvalili.Na dan sam pravila 5-10 idelanih komada odeće ali to sam prestala jer zašto to da pravim kada nisam superstar i ne mogu prodat odeću na bazaaru mogu je samo ja kupiti. :)


    mirhacool

    ОдговориИзбриши