expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

21. 8. 2014.

Instagram i e-mail spojleri ♥

Hellou. (:

Malo pre sam usla na e-mail i ugledala
sam nesto sto me je i obradovalo i rastuzilo.
Saznacete sta... 
...ako nastavite da citate... ♥ :D

Prvo sam na officalnom Stardoll profilu na instagramu videla
ovu sliku:
*Prevod:
"Premijera" onoga sto stize sutra :) #stardoll

Uopste nisam imala predstavu sta to moze biti ,
dok nisam usla na e-mail i ugledala ovu sliku:
*Prevod:
Crveni tepih je spreman. Young Hollywood otvara
vrata poznatim zvezdama ovog petka - nemojte propustiti! 

Da , da , stize nam nova kolekcija trgovine Young Hollywood!!! ♥
Skocila sam od srece kada sam videla poruku , ali onda sam
shvatila da sam bez i jednog stardolara i da nema sanse da sakupim preko 100
stardolara za haljinu do sutra. :/ ♥
Tako da , nista od toga... Toliko cekanja i uzbudjenja i sada nemam stardolare. :/ ♥

Evo i jedne slike u realnosti po kojoj je uradjena haljina Megan Fox na 
instagramskoj slici:
Haljina je savrsena. *__* :/ ♥ I mislim da je
100 puta lepsa u stvarnosti nego ona
na slici sa instagrama... Zar ne?! :/ ♥

-Da li vam se svidjaju haljine sa slika spojlera? ♥
-Jedva cekate? :)

-Komentarisite. :]
(Komentarisanje ovog posta donosi 15 poena)

-MiciRainbow2 ♥






9 коментара:

  1. Анониман21.8.14. 18:46

    Jedva cekam :D


    AndreadeaGirl

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман21.8.14. 19:28

    Jedva cekam♥♥
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши
  3. I ja sam dobila taj spojler na e-mailu i skocila sam od srecee. I da, u istoj sam situaciji kao ti, Mici. Jedva cekam da izadje kolekcijaa! ♥

    -Shaman_Girl1

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман22.8.14. 00:45

    Nemogu da docekam novu kolekciju,bar imam dovoljno stardolara . =D
    -jovanavujovic

    ОдговориИзбриши
  5. Ja nikad ne kupujem nesto u YH, no trenutno imam 121 SD pa ako uspijem kupit cu za tebe i onda ti poslije prodati :) ❤

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман22.8.14. 09:21

    Jedva cekam novu kolekciju stvari.
    -lila28love

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман22.8.14. 13:07

    Jedva čekam novu kolekciju. :)
    Najverovatnije cu nesto kupiti u njoj.:D♥

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман23.8.14. 12:04

    super ali kao sto sam rekla imam 0 sd prokleta bila callie picks
    missmilica003

    ОдговориИзбриши