expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

21. 8. 2014.

Things you didn't know about me

Hello dolls!

Pa, ovako, ja sam vec na blogu vec vise od 7 meseci, pa sam pomislila da biste mozda zeleli malo bolje da me upoznate. :)
I zato sma resila da cu vam napisati stvari koje niste znali o meni, zanimljive su, a uglavnom cete se smejati. :D

Okej, pa, da krenemo! :D

-Imam brata blizanca koji se zove Nikola. Imam mladju sestru koja ima 10 godina, ona se zove Nastasija, i jos jendom mladjeg brata koji ima 5 godina. 
-Obozavam da pevam u cetku za kosu i u tus (pravim se da su to mikrofoni XD)
-Uopste ne slusam domacu muziku. Znam svega 2-3 pesme.
-Ne volim da jedem sutlijas, pasulj, princes krofne i sladoled od vanile.
-Jos uvek spavam sa plisanom igrackom, to je kuca koja se zove Mimi i dobila sma ga kad sam imala dva dana.
-Plasim se vatre.
-Omiljeni sportovi su mi klizanje, hokej i plivanje. :D
-Obozavam da plesem i pevam. :D
-Sviram klavir.
-Govorim italijanski i engleski i srpski. :)
-Nameravam da se bavim marketingom u Njujorku!!! Ili da izvestavam za National Geographic.
-Jos uvek se igram lutkama.
-Visoka sam kao bandera!!! -.- Imam 176 cm...
-Obozavam da se sminkam i da sredjujem nokte i kosu. :D
-Moj idol je Bethany Mota.
-Obozavam Barbie xd
-Zivim gledajuci Disney Channel. :D
-Moji omiljeni parfemi su: 'Killer Queen' by: Katy Perry, 'Lady Milion' i 'Versace Bright Crystal'.
-Obozavam japanke.
-Mrzim senf.
-Do sada sam napisala 16 stripova i 7 romana (svi su u sveskama ili u kompjuteru xD)
-Moj omiljeni film je Grdana.
-Makeup idoli: Michelle Phan, Promise Phan, Bethany Mota.
-Moj zid je potpuno oblepljen posterima. Vise se ne secam koje boje je bio pre lepljenja.
-Omiljene knjige su mi Harry Potter i Princezin Dnevnik (Oba su serijali. Hari ima 7 knjiga i 8 filmova, a princeza ima 8 ili 10 (ne znam xD) delova i dva filma. )
-Moji talenti: crtanje, pevanje, pisanje, makeup
-Omiljene pevacice: Miley, Beyonce, Riri, Gaga, Katy, Shakira, Demi, Selena, P!nk...
-Moj moto: 'Rock it up, girl.' (Razvali, devojko.)

Pa, ja mislim da je dovoljno.
 Nadam se da ste se nasmejale. :'D
Kako vam se svidja post?
Komentar donosi 15 poena. :)
 
-Natalija ♥

18 коментара:

  1. Hahah, baš smo slicne u nekim stvarima. C:
    I, ja sam oduvijek htjela imati brata ili sestru blizanca :D

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман21.8.14. 15:09

    Baš sličimo u nekim stvarima.
    Super si ti blogerica Natalija.

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман21.8.14. 15:32

    Bas smo slice...Ja treniram plivanje,volim da igram i pevam,da pevam u tus ili cetku....

    -StarVanjaDoll

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман21.8.14. 15:36

    I ja se Igram lutkama i volim Babie

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман21.8.14. 15:37

    -StarVanjaDoll zar sam opet zaboravila potpis

    ОдговориИзбриши
  6. Uglavnom imamo sve zajednicko, samo sto ja nemam brata, a pogotovo ne blizanca. :'(((

    ОдговориИзбриши
  7. Ja takođe imam brata, ali starijeg od mene 7 godina! :O
    Takođe mrzim senf. :P
    Post je jako kul. Sviđa mi se to sto si pisala po stavkama, a ne kao sastav. :)

    Shaman_Girl1

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман21.8.14. 18:08

    Visoka ko bandera sa 176 cm.HAHAHAHAHHAHAHAHAHNe laskaj sebi
    Rondabad

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман21.8.14. 18:49

    Post je superrrr :33


    AndreadeaGirl

    ОдговориИзбриши
  10. Анониман21.8.14. 20:16

    Post je super....♥Licimo xD
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши
  11. Анониман22.8.14. 00:39

    Bas super post,u vecini stvari licimoo. ♥
    -jovanavujovic

    ОдговориИзбриши
  12. Анониман22.8.14. 09:17

    Post je divan, u nekim stvarima bas licimo. ♥
    -lila28love

    ОдговориИзбриши
  13. Анониман22.8.14. 14:09

    Imamo slican ukus sto se muzike tice, takodje su mi make up idoli Promise i Michelle.
    KatarinaG.123

    ОдговориИзбриши
  14. Анониман22.8.14. 14:10

    Takodje volim da pisem romane u sveskama, ali ni jedan nije zavrsen :D
    KatarinaG.123

    ОдговориИзбриши
  15. zaboravila si godine napisat
    bekaminaemka

    ОдговориИзбриши
  16. Анониман22.8.14. 16:17

    Volim plivati, sestra mi je citale sve knjige od harry-a i princezinih db+nevnika i koko znam odlicne su. Filmovi su super. Ti imas 3 brace i sestra a ja imam samo 3 sestre , dvije su mi blizanke, al mi ne slice.:) Imamo dosta slicnog.:)
    -DivaKata.:)♥

    ОдговориИзбриши
  17. Анониман23.8.14. 12:09

    bas smo slicne ja isto volim da pevam u tus ili cetku da se igram lutkama i volim barbie
    miasmilica003

    ОдговориИзбриши