expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

30. 8. 2014.

Trugao 6. deo

I, evo ga, dugo ocekivani i zeljeni nastavak romana!
Nadam se da cete uzivati!
Da ne blebecem, evo ga...

Zvrrrr. Zvrrrr. Zvrrrr.
"Halo?", rasteze se Lili lenjo sa druge strane slusalice.
"LILI! Dolazi ovamo smesta!"
"Moram li? Pocela mi je 'Good Luck Charlie' i..."
"DO-LA-ZI!"
"Evo, evo..."
Pet minuta kasnije stoji na vratima. 
islila sam da ce dusu ispustiti jer je trcala kao bez glave na putu do mene.
"Gde... gori?", dahce ona oslanjajuci se na dovratak.
Uvukla sam je u svoju sobu i bacila se na krevet.
"O. Moj. Boze".
"Sta je!?"
"Ja sam gotova".
"E, ako si e dovukla ovamo da te gledam kako se valjas po tom krevetu i lupetas gluposti, odmah idem! Tedi trena da raskine sa Spenserom i ja nemam nameru da..."
"Lili, ja sma zaljubljena".
Ona me gleda kao da sam se obesila o luster ili tako nesto.
"A?"
Napravila sam grimasu.
"Z-A-LJ-U-B-LJ-E-N-A S-A-M", ponovila sma joj kao debilu.
"Prekini da lupetas i reci mi o cemu se radi".
I onda sma joj ispicala sve o Hejzelinom preslatkom bratu Lukasu koji je jako sladak i pazljiv za razliku od nje(Hejzel), a jednako je lep i zgodan, i ima savrsen profil i kosu kao ona.
Lili je pala vilica.
A onda je napravila grimasu.
"Znaci... imala si tipa i po u stanu i bila si SAMA sa njim i NISI ME ZVALA?"
Odjednom sam osetila krivicu.
Ipak, JA sam ta koja je upoznala mega zgodnog decka koji mi je slucajno dodirnuo ruku dok je uziao pice i koji mi je, slucajno ili namerno, sve vreme kolenima dotacinjao moja kolena, a ne Lili.
A onda sma se setila da je ona u tupavom Hejzelinom klubu i nije mi bilo zao.
"Pa... da".
Lili je dohvatila moj cupavi ljubicasti jastuk i raspalila me po nosu.
Ja sam dohvatila jedna plavi i uzvratila udarac.
Na kraju, to se pretvorilo u rat dok se moj jastuk nije rasio i po sobi se rasulo paperje kao sneg. Nije bilo razlike spolja i iznutra, sada.
"Aaaaa! Mama ce da mi odsrafi glavu..."
"Nece. Sredicemo mi to."
Onda samo preostalih dva sata provele skupljajuci, briskajuci, usisavajuci peruske po sobi.
*
Sledeceg jutra probudila sam se srecna. 
Jer je najsladji, najpazljiviji, najnezniji, a pritom najzgodniji i najlepsi decko koga sam ikada videla juce bio kod mene. Kod mene.
Uvukla sam se u farmerke i uskocila u plitke Barbie pink starke plesuci uz P!nk, a onda sam istrcala napolje i davila Lili sa tim kako je on neverovatno lep i zgodan i pazljiv i ostalo.
U skoli sam opet bila presrecna, toliko srecna da sam kad sam prosla pored Hejzel veselo procvrkutala: "Cao, Hejzel? Lepo si spavala nocas?"
Ona je nesto promrljala Marijani na uvo, od cega sam ja samo razumela rec ludaca, ali nije me bilo briga.
Bila sam previse srecna.
Na matematici mi je Hejzel zarila olovku u potiljak. Mora da je bolelo, ali ja nisam nista osetila.
Samo sam se okrenula i poslala joj poljubac.
*
Tri reci.
O.
MOJ.
BOZE.
!
Ja ne verujem. Ja ne mogu da verujem!!!
Sto bi rekla Lili, prestacu da lupetam i ispricacu vam o cemu se radi.
Lili je upravo bila kod mene.
Prenela je ono sto je njoj Hejzel rekla o meni.
Rekla je da se Hejzel svidja to sto joj se suprotstavljam i da misli da ja mozda nisam bas tolika gubitnica. I jos je rekla da bi me pitala da se pridruzim njenom klubu SAMO KAD BIH I JA BILA ZALJUBLJENA U BJ-A!!!
I sada, ja ne znam sta da radim.
Svidja mi se Likas. Jako mi se svidja.
On je sladak, pazljiv, brizan, nezan, a ou to je mega zgodan i super lep. Ima savrsen profil i kosu i telo kao Hejzel. Uz to mirise savrseno, uredno, na sapun, a malo decaka mirise tako. Uglavnom smrde na cigare i pivo i zako nesto.
S druge strane, BJ je zvezda.
Ima svoj bend i...
Pa, to je to.
Cisto sumnjam da je i nalik Lukasu.
Jeste BJ lep, i jeste zgodan, ali je previse nadmen i previse se ponasa kao zvezda. Mislim, nije on sad neka zvezda pa da moze da ulazi s naocarima u skolu i da tera ortake iz benda da ga stite svojim telima od ostatka skole, kao telohranitelji, kao da oni nisu u bendu.
Ne znam, ne znam, ne znaaaam!
Zelim da budem u Hejzelinom klubu.
Bar mislim.
Zelim da pripadam vecini i zelim da Hejzel prekine da me maltretira.
Ali, sta je sa Lukasom?
Ako Hejzel nastavi da me maltretira, Lukas ce i dalje dolaziti da me tesi. A stvarno zelim opet da ga vidim.
Stavrno, stvarno, stvarno!
Ufff....
Zasto sve mora da bude ovako komplikovano?!
Sa edne strane, zgodni, slatki, osecajni, nezni decko, a sa druge strane umisljena pop zvezda, i ja moram da se zaljubim u drugu stranu da bi ostale devojcice iz mog odeljenja   smele da pricaju sa mnom? Molim vas.
I STA sad da RADIM????
Ovo je suvise tesko....
Cisto sumnjam da bi BJ dosao kod devojke koju nejgova sestra zlostavlja...
Nema sanse...
O boze. Sta da radim!?
Mislim da cu prvo da odgledam Jessie, ozda mi bude lakse...
*
Pitala sam Rejcel sta ona mislil.
Evo kako je tekao razgovor.
Pokucala sam na vrata Rejceline sobe. Rejcel je doviknula: "Udji"!
Ja sma usla i sela na krevet.
Rejcel: "Hej, Es".
Ja: "Hej, Rejc".
Rejcel: "Sta ima?"
Ja: "Moram sa tobom da razgovaram o necemu".
Rejcel: "Pucaj".
Onda sam joj sve ispricala. Pazljivo me saslusala, onda je rekla:
"Zasto se ne bi pretvarala da se lozis na tog tipa BJ-a, samo da bi usla u klub, a u stvari mozes da nastavis da se divis kosici i profilcicu decacic koji ti je dosao da utesi bebicu?"
Raplaila sam je jastukom po glavi.
Ona se nasmejala i uzvratila mi udarac.
A onda sam shvatila da je u pravu.
Ne moram ja stvarno da budem zaljubljena u BJ-a, zar ne?
Mislim, dovoljno je da Hejzel misli da sam zaljubljena u njega i da me pusti u klub.
Jos jednom sam je udarila ajstukom, a onda sam zagrlila Rejcel i rekla joj da je genije.

Valja li? :D
Za nastavak 9 komentara.
Komentarisanjem ovog posta dobijate 0 poena. 
Zato sto vi ovo komentarisete jer zelite nastavak, a ne poene, zar ne? :)
-Natalija :)

13 коментара:

  1. Анониман30.8.14. 10:48

    Super je.*----------------------*
    Jedva čekam nastavak.:D


    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  2. Nastavak, nastavak...Sada,ODMAH!Toliko je savrseno pa ne verujem...*------*

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман30.8.14. 11:14

    super kad će nastavak priče su ti pre *__________*
    nicole321cool2

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман30.8.14. 11:19

    Jedva sam cekala ovaj dan kada ces objaviiti 6.deo,sada jedva cekam 7.Jako sam radoznala sta ce se desiti.......Pises S_U_P_E_R_ romane...Svaka cast!!!!
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши
  5. Roman je SAVRŠEN!*--*
    Baš imaš smisla za pisanje.
    Jedva čekam slijedeći dio. :D

    monsterhigh2891

    ОдговориИзбриши
  6. Roman je S-A-V-R-Š-E-N
    Jedva čekam nastavak..
    Nemoj da to bude idući tjedan....

    katarina8876

    ОдговориИзбриши
  7. Roman je preeeeeextraaa!!!!! Jedva čekam nastavak *---*
    Ja mislim da će onda Hejzel reći Lukasu za se Sara "zaljubila" u BJ-a i da će onda nastati komplikacije. cx

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман30.8.14. 11:55

    Savršeno je, isplatilo se cekati :DD - loveladynika123

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман30.8.14. 12:46

    NASTAVAK NASTAVAK NASTAVAK!!!!!!

    ОдговориИзбриши
  10. Анониман30.8.14. 12:50

    Preprepresavrseno!!!!Ja prosto nemogu da docekam nastavak! =D
    -jovanavujovic

    ОдговориИзбриши
  11. Анониман30.8.14. 13:17

    Aaa, jedva cekam. U pravu si. Ja pricu komentarisem jer zelim nastavakk.. Zato, molim te, nastavak brzoo!! :D Stvarno je savrsenaa. <3
    -fancyM.M.♥

    ОдговориИзбриши
  12. Анониман30.8.14. 13:26

    nastavak plizz odlična priča sestra me je natjerala da čitam ovu priču i sad mi se sviđa
    Tena_Candy

    ОдговориИзбриши