expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

18. 8. 2014.

Trougao 5. deo

Hello dollies!
S'a ima? :D

Ovaj deo romana posvecujem PrincessAntea99, zato sto je potrosila 428 stardolara da ispuni moj stardoll san.

og jutra sam se probudila i bila sam, iz nekog razloga, srecna.
Onda sam se setila Hejzel, kako me maltretira i kako je zla, kako mi je preotela drugarice i kako me je izbacila iz svog kluba kul dece.
A onda sam odlucila da necu da joj dozvolim da me gazi vise. Ima da joj pokazem svoga boga. Danas cu u skoli biti toliko kul da ce me preklinjati da budem u njenom klubu. A onda cu joj reci da se odalji da me neko ne bi video u njenom prisustvu, jer nije dovoljno kul da mi se priblizi.
Taj plan me je ohrabrio, pa sam iskocila iz kreveta ranije nego inace. Istusirala sam se a da se nisam posekla dok sam brijala noge, oprala sam kosu i osusila je. Onda sam nasla relativno neizguzvanu kariranu kosulju na dnu ormara i obukla je. Kosu sam skupila u letenicu sa strane. Obula sam UGG-zice i istrcala na sneg, gde me je cekala Lili.
U skoli jHejzel bila alo tisa nego inace, sto me je oraspolozilo.
Na istoriji je predavanje bilo nenormalno dosadno, jer nas je gospodin Bauman, profesor istorije, terao da umacemo orlovska pera u mastilo i njima pisemo, kako bi smo videli cime su ljudi pisali u srednjem veku, ili tako nesto.  Bilo je toliko dosadno da sam polozilaila ruke na klupu i spustila glavu na njih.
Kasnije me je gospodin Bauman prozvao da na karti pokazem kako su se kretali rimljani. Ustala sam i krenula, i dok sam hodala ka karti, iznenada su svi iz razreda poceli da se smeju u isto vreme. Okrenula sam se i videla da se Hejzel najglasnije smeje, a da se Lili jedina ne seje. Umesto toga, skocila je na noge i uhvatila e za ruku, a onda me izvukla iz ucionice pravo ka WC-u.
„LILI! Sta to RADIS? Jesi li noralna? Sta ...“
A onda sam to videla.
Vrh moje pletenice bio je umocen u mastilo, koje mi se slivalo niz ledja i zadnjicu, preko nogavice najnovijih miss sixty farmerki koje sam dobila od tate. Sve sto sam na sebi imala bilo je unisteno. Astilo se ne pere, cak ni na hemijskom.
Lili mi je to pokazala u ogledalu.
„Hejzel ti je zamocila pletenicu u svoju mastionicu!“
Iznenada nisam mogla vise da izdrzim. Briznula sam u plac. Sve sto se u meni skupljalo u proteklih nekoliko dana, Hejzelinog maltretiranja, odjednom je izaslo. Nisam se kontrolisala. Pre nego sto sam shvatila  sta radim, vec sam trcala ka izlazu iz skole. Bez razmisljanja sam gurnula vrata i istrcala napolje. Nije me bilo briga sto cu propustiti istoriju. Samo sam razmisljala kako da seosvetim Hejzel. Na putu do kuce sam usla u Video-klub i iznajmila Pirate sa Kariba. Iako sam ih gledala vec 34 puta, Pirati sa Kariba su jedini film koji me apsolutno uvek oraspolozi.Posebno Kira Najtli i Dzoni Dep.
Otrcala sam kuci. Nije bilo nikoga, pa sam samo ubacila CD u TV, uzela cebe i napravila sebi kakao. Navukla sam roletne i pustila film. Iznenada, neko je zazvonio na vrata. Lili mi je donela stvari. Onda e je zagrlila i rekla i da ne brinem, da ce ona isprasiti Hejzel u moje ime.
Posle toga, na od prilike pola filma, ponovo se zaculo kucanje na vratima. Opet Lili. Iznenada, osetila sam se kao da jednostavno ne mogu da je vidim ponovo. Resila sam da je ignorisem i nastavila da gledam film. Ali, Lili je nastavila da lupa na vrata, i zvonila je kao pomahnitala, pa sam ja, u bade-mantilu barbi pink boje, sa raspustenim kovrdzama i razmazanom sminkom, ustala i otvorila vrata.
A onda sam pozelela da ih zalupim.
Pred vratima je stajao najzgodniji tip koga sam u zivotu videla. Imao je najlepse, naj savrsenije lice koje me je podsecalo na mesavinu Hita Ledzera i Leonarda Dikapria iz Titanika. A ja sam samo stajala tu, kao nadrogirano pokojno cudo, cupava, sa razmazanom sminkom, u BADE MANTILU!
Decko je izgledao kao da se premislja. Ne krivim ga, s obzirom na to na sta sam licila.
„Hm... Cao, moje ime je Lukas i... pa, recimo da znam sta ti moja sestra radi“.
Buljila sam u njega kaotele u sarena vrata. Tip je pijan. Krenula sma da zalupim vrata, ali ih je uhvatio i brzo rekao: „Ne, ne, ne brini nista! Ja sam Hejzelin brat i dosao sam da ti se izvinim. A i doneo sam ti nesto. „
Podigao je moju odecu u kosi sa logom Hemijskog ciscenja.
„Ti... dakle... nisi tu da me maltretiras? Vredjas?“, mumlala sam, kao da imam fudbalski stadion u ustima.
Lukas se nasmejao. Imao je predivne zube i osmeh, bas kao Hejzel.“
„Naravno da ne. Ko bi, sem moje lude sestre, hteo da maltretira ovako slatku devojku?“
SLATKU? SLATKU!?!??! Ali, izgledala sam kako da me je krava izvakala i ispljnula. Ne razumem kako sam mogla biti slatka. Ali, u svakom slucaju,  kompliment, posebno od nekog tako slatkog i tako zgodnog, savrseno mi je legao. Zato sam se nasmesila i rekla: „Hoces da udjes?“
„Mislio sam da nikad neces pitati“.

Malo je kraci deo, ali nadam se da se ne ljutite. :)
Sta ce biti dalje?
Uzbudjene?
Za nastavak, 9 komentara.
Komentar donosi 15 poena na SOSD kartici.

16 коментара:

  1. Анониман18.8.14. 11:44

    Ovaj roman je super bas mi se svida

    irena90 (stari profil ilma0)

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман18.8.14. 11:47

    Nastavakkkkkk *--------------------* ♥
    ~Minaaa

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман18.8.14. 11:48

    Super je,jedva cekam nastavak *Q*


    AndreadeaGirl

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман18.8.14. 11:53

    Ja sam PRE UZBUDENAAAAA nmg da vjerujem roman je pre dobar molim te nastavi i prije 9 komentara plizz


    irena90(stari profil ilma0 ) opet ja pisem XD

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман18.8.14. 12:16

    nemam komentar , samo jedva cekam nastavak
    LenaLencicaLexy

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман18.8.14. 12:55

    Presuper *----* ne mogu dočekati nastavak - loveladynika123

    ОдговориИзбриши
  7. jedva sam dočekala ovaj nastavak svaki dan sam gledala kada će novi dio izaći ooo sada sam u još višem uzbuđenju za još jednim nastavkom jedva čekam!! Neću moći da spavam od uzbuđenja nadam se da će biti uskoro!!!

    katarina8876

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман18.8.14. 15:44

    Presavršeno pišeš!Jedva čekam nastavak.Svaki nastavak spremam u favorite na svom mobitelu.Jedva čekam nastavak!
    -PrincessAntea99

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман18.8.14. 15:45

    Kull je-imaš smisao za pisanje......Jedva čekam nastavak!
    -PepeRepeMepe1

    ОдговориИзбриши
  10. Анониман18.8.14. 18:33

    jedva cekam nastavak!!!♥
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши
  11. Анониман18.8.14. 22:11

    super pises.Jedva cekam nastavak!
    Sara026

    ОдговориИзбриши
  12. Анониман18.8.14. 22:47

    Svaka cast stvarno dobro pises,nemogu da docekam nastavak!!! ♥
    -jovanavujovic

    ОдговориИзбриши
  13. Анониман18.8.14. 23:16

    ekstra post
    -bojanaboka3

    ОдговориИзбриши
  14. Анониман20.8.14. 11:59

    Super je pročitala sam sve de kraja.Jedva čekam nastavakk !

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  15. izmisljas li ti ovo ili je iz stvarnog tvog zivota?????
    bekaminaemka

    ОдговориИзбриши
  16. Анониман23.8.14. 10:50

    Omg! Jedva cekam nastavaak. Prica ti je presavrsena, svaka cast! :) ♥

    fancyM.M.

    ОдговориИзбриши