expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

17. 8. 2014.

Dizajniranje sa Natasom #113 #114

Heeejj!
Jako zurim i zato ce post biti malo kraci nego inace xD
Sada pokazujem dva dizajna i odmah pravim stajling i to je to od mene za danas!
(klikom ovde kkomentarisite prethodni post)
Evo dizajna:

Ovde nemam sta da objasnjavam...
Uokvirite kaninu i n anjoj napisite 'NEVER SAY NEVER' u prevodu 'NIKAD NE RACI NIKAD'
Meni se ovaj dizajn mnogooo svidja *----*
I verovatno cu ga kupiti :D
Sluva naravno stavite kao na slici.... Meni je strasno glupo jer moram da pravim naopacke slova jer je to tesko :/
I evo drugog dizajna:
Love?
-No. Food 
To pise na tkanini
Marina mi je dala ideju za ovaj teksta hahah xD
Treba mi jos tekstova :)
Isto za ovaj dizajn vazi kao i za prvi

To je to 


Da li vam se svdijaju dizajni?
Pravite ih?
Imate li neki kratak tekst sa kojim biste voleli da napravim dizajn?
-Komentarisite!

(15 poena)

7 коментара:

  1. Анониман17.8.14. 20:03

    zanimljivo

    LenaLencicaLexy

    ОдговориИзбриши
  2. Da li bih moglo : ' I love fashion' ili ' Pizza is my life

    - hanatopkitty

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман17.8.14. 21:48

    Svida mi se dizajn, a ima jos mnogo natpisa sto mozes napraviti.

    Something like- Little butterfly!♥ ili You are mermiad. ili I just really wanna hug you.♥ or ''If only'' ili Never stop dreaming.♥ or Make today amazing.:) ili and i want you.

    Ima jos toga, nadam se da ti sae svida barem jedan od ovih.:D
    -DivaKata.♥

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман18.8.14. 09:45

    Lijepi su, pogotovo drugi. xD A mogla bih i ja sad neke natpise da ti dam.

    -Think outside the box. :)
    -You are my wishlist. ♥
    -Spread some love!
    -Stay strong..

    To je ti od mene. Nadam se da ti se svidja. ♥ :D

    -fancyM.M.♥

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман18.8.14. 11:46

    Pravim ih *o*


    AndreadeaGirl

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман20.8.14. 12:04

    Sviđa mi se dizajn,ima još mnogih natpisa koje možemo napisati na maici.
    Ja sam nekada volela dizajnirati i jako sam lepo dizajnirala imala sam sve pohvale ali sam stala mislila sam malo da se odmorim na jedno 20-30 dana jer sam svaki dan dizajnirala po 5-10 komada odeće.I tako sam se odmorila 25 dana i kada sam krenula dizajnirati nemam više inspiracije bila sam jako tužna ali to sam prebolela.

    mirhacool

    ОдговориИзбриши