expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

28. 8. 2014.

Hot Buys Monster Tee ♥

Hellou. (:

I ako sam kasno ustala , jos mi se spava... :D
Pokusavam da se naviknem da lezem sto ranije , zbog
skole. Jer kada idem u skolu trebalo bi da lezem oko 22:00-22:30.
A ja sada lezem tek oko 01:00. :OOO Juce sam legla tek u 00:00 ,
ali to je napredak. Danas cu oko 23:30. :D I naviknucu se , valjda. :D
I da , kupila sam neki kolor sampon , tako da cu danas da uradim ombre
na kosi. *___* Jedva cekam da vidim kako ce mi to stajati. :D ♥

Smorila sam vas , znam... :D

Jutros nam je u starplazu stigao jedan novi Hot Buys. ♥
Tacnije , ova majica:
Mozete je pronaci u trgovini It Girls , po ceni od 15 stardolara. ♥
Ok , huh... Cena je solidna , mislim ova majica ne vredi vise od 11 sd , ali ok.
Majica mi se i ne svidja bas... Ne znam... Preobicna je. Kupila bih je
da su ostavila sa printom onog malog "govneta".
Ako se ne secate kako je izgleda , evo slike:
Stvarno je bila prekjut , ali posto su i oni sami 
krsili njihova pravila nazivom majice , ukinuli su je
i zamenili ovom. :/ ♥

Evo kako majica izgleda u stvarnosti:
Pa dobro. Nije losa. Ali ne bih je nikad nosila , i cini
mi se po kroju majice da je ovo mala decija majica. xD ♥



Definitivno ne kupujem. :/

-Da li vam se svidja majica? :)
-Kupujete? ♥

-Komentarisite. :]
(Komentarisanje ovog posta donosi 10 poena)

SPECIAL THANKS TO:
LuckyMicika

-MiciRainbow2 ♥



10 коментара:

  1. Анониман28.8.14. 11:43

    Nako je ,ali kupiit cu je :D

    AndreadeaGirl

    ОдговориИзбриши
  2. Ne sviđa mi se. Neću je kupiti. :)

    -245 bodova na SOSD kartici. ♥

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман28.8.14. 12:52

    meni se sviđa više ona druga ne s ovim čudovištem i cijena malo je pre velika 15 sd za takvu majicu uhh ne kupujem
    Tena_Candy

    ОдговориИзбриши
  4. Meni se uopšte ne sviđa!! P.S. Srećna sam što si me upisala u SPECIAL THANKS :)

    LuckyMicika

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман28.8.14. 14:57

    Meni je maica lepa.:)
    Odnosno obadve mi se sviđaju,ali ne želim ih kupiti.:D
    Razlog zašto ih ne želim kupiti je ato što želim skupiti novac za MSW '14.:')

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  6. Meni baš i nije nešto, pa je neću kupiti... :)
    -255 bodova-

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман28.8.14. 20:56

    Meni se ne svida i ne mislim je kupiti, ali ova druga je lijepša.:)
    -DivaKata.♥

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман29.8.14. 23:22

    Nije neka i ne kupujem
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман30.8.14. 16:51

    Pa lepa je i svidja mi se ali je necu kupiti. =D
    -jovanavujovic ♥

    ОдговориИзбриши
  10. Meni je cute,ali 15 sd?! :O

    monsterhigh2891

    ОдговориИзбриши