expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

26. 8. 2014.

Styling in Suite # 73 - Sara026

Heeej!
Znam da sam opet malo zapostavilu ovu rubriku (nisam pisala tri dana) ali stvarno me nekako mrzi da pravim outfite
Danas sam uredila Sara026,ona bas dugo ceka... :|
Evo stjalinga:
Stajling mi se svdija i pristaje ti :D
Volim ovakve stajlinge :'D
Nadam se da se i tebi svidja! 
Izvinite stvarno zbog ovako krtakog post,ali bila sam do malo pre u gradu i prepesacila ceo grad da nadjem patike ._.
Barem sam stigla da napisem post...


Da li vam se svidja stajling?
Sta mislite o njemu?
-Komentarisite!
(15 poena)-NataStarDoll01

10 коментара:

  1. Анониман26.8.14. 20:37

    Svida mi se post, i stajling. Sta mislim. Svida mi se i rado bih zeljela imati te štikle i šosic mi je slatki.Trazis patike bas kao i ja. Ja svugdje gledam i nigdje da mi se svidaju, ako mi se svidaju nema mog broja ili su skupe.:/ Zato cu si ja kupiti na proljece, jos cu izdrazat nekako u ovima koje imam sad.:)♥
    -DivaKata.♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja hocu te stikle,nikako da ih kupim xD
      Ja sam jedva nasla patike,prepesacila sam ceo celcati grad i skoro ni jedne mi se nisu svidele... Jedva sam nasla,za malo da idem ponovo da trazim sutra xD

      Избриши
  2. Styling je supeer. *O*

    -150 bodova na SOSD kartici. ♥

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман26.8.14. 22:53

    Stajling je stvarno super i moracu da ga isprobam...Meni se jako svidjaju tvoji outfiti...
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман27.8.14. 11:52

    Sviđa mi se post i stajling.:)
    Pa evo sada malo duži komentar. :D
    Maica je super,crna boja najviše je volim.Imam tu maicu.:')
    Suknjica je također super imam i nju.Kada obučem suknjicu uvek obučem uz nju Basic Top.Ali naravno probat ću i sa tom crnom maicom.:)
    Štikle su super sviđaju mi se jedino njih nemam.Uvek kada imam stardolara potrošim ih na bazaaru.A već duže vremena želim kupiti te štikle,pa nikako da ih kupim.:'D

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман27.8.14. 13:42

    Aaah i ja predugo cekam zaista..Pa ako bi moglaa.Pisem anonimno mrzi me da se ulogujem ja sam Valentina Gvozden.Ili TINICA03

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман27.8.14. 15:02

    Stajlig je savrsen, imas ukusa.
    -lila28love

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман28.8.14. 13:13

    sviđa mi se outfit imaš stila plizz oćeš napravit jedan o meni ako hoćeš hvala, ako nećeš nema veze samo želim znat kak bi me ti uredila
    Tena_Candy

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман31.8.14. 03:44

    Dopada mi se outfit,imas stila. ♥
    -jovanavujovic

    ОдговориИзбриши