expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

28. 8. 2014.

Suite life #9 ♥

Hej! xD 

*Paznja   -    nemojte pricati za mene da sam neaktivna jer sam objasnila zasto ne mogu da pisem postove,ali izgleda da moram opet. U subotu je vencanje jednog mog bliskog rodjaka i cesto moram da idem kod njih. A i uskoro je skola... tako da... :'(  * 


A sada suite life :D

Listica: 

MissMilica003 
Tinica03
Vanjasingr
IvaCoolCool
MyLovee555
bekaminaemka
DivaKata


Milica.. 

Pre:



Nije lose,ali mi se ne svidja kako si rasporedila stvari :/ 

 

Bolje je i urednije. :D Meni se dopada ♥ 


Nadam se da ti se svidja ♥ 

~Mina <33

7 коментара:

  1. Анониман28.8.14. 19:15

    - super si to odradila Mina.
    - i super si blogerica,shvatam kako je ovo teško.:)
    - želiš zadovoljiti čitatelje i imati idealan post i trudiš se.
    - ne trudiš se samo ti svi se trude.:'D

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман28.8.14. 20:29

    Dobar post, svida mi se kako si preuredila sobu, lijepša je.:) Imaš talenta.:)♥
    -A bas sam ja zadnja na listi.:/ Joj, joj, joj.:)♥
    -DivaKata.♥

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман29.8.14. 10:29

    Nisi mnogo preuredila sobu, ali izgleda nekako urednije i ljepse. Svidja mi se. :D ♥
    -fancyM.M.♥

    ОдговориИзбриши
  4. Soba nakon izgleda puuuno urednije, svida mi se. :) Voljela bih kad bi meni preuredila onu sobu iznad sobe s ormarom ako ti nije tesko :))
    Mini-Maus.

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман29.8.14. 23:15

    I ja sam trebala biti na listi...Prijavila sam se pre nego sto si otisla na more... :(
    StarMicaHeart

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман29.8.14. 23:16

    Mnogo je lepsa sad....
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши
  7. Soba izgleda puno boje,ali mi se opet baš ne sviđa. :/

    monsterhigh2891

    ОдговориИзбриши