expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

26. 8. 2014.

MSW takmicenje - Coming soon ♥

Hellou. (:

Imam jednu jako uzbudljivu novost za vas... :D
MSW (Miss Stardoll World) 2014 takmicenje dolazi uskoro
na Stardoll. :D ♥
Bloggerica USD bloga , jodie55 je iz Australije , i svi koji su
iz Australije imali su prilike da vide ovaj post na Starblogu:
Verovatno ce uskoro ovo biti objavljeno i vidljivo u svim zemljama ,
ali za sada samo lutke iz Australije mogu da vide ovo... :/ ♥

Jedva cekam!!!!! *__*
Prosle godine sam bila nov clan kada je MSW takmicenje
pocinjalo i nista nisam znala. Tako da sam odlucila da se
ne takmicim. Nisam ni znala kako da sakupim glasove. :/
Ali sada znam i ucestvovacu! ♥
STVARNO NE MOGU DA DOCEKAM! :)

-Da li jedva cekate? ♥

-Komentarisite. :]
(Komentarisanje ovog posta donosi 15 poena)

-MiciRainbow2 ♥


14 коментара:

  1. Ja cu sd prijaviti radi zabave jer nr vjerujem da cu dogurati daleko.
    -elejotela :)

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман26.8.14. 13:42

    Ja bih se prijavila ali nikada nisam bila na takvom takmicenju pa ako neko moze da mi objasni kako da sakupljam glasove i ostalo?
    Sara026

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман26.8.14. 13:45

    Ja cu se prijaviti pa sto bude :33
    -AndreadeaGirl

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман26.8.14. 16:10

    Ja ću se prijavit radi zabave.:)

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман26.8.14. 16:38

    Prijavi cu se zbog zabave. =D
    -jovanavujovic

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман26.8.14. 18:41

    Prijavit cu se, a sto bude bude. Samo neznam bas kakos e prijavljuje ni sakuplja glasove ni nista, pa ako mi moze netko nekao objasniti molim vas na stardoll-u u poruku mi posaljite, hvala.♥
    -DivaKata.♥:)

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман26.8.14. 18:57

    Prijavicu se radi zabave.
    -lila28love

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман26.8.14. 19:57

    Ja bih volela da se prijavim ali ne znam o cemu se radi moze li neko da mi objasni molim vas
    LenaLencicaLexy

    ОдговориИзбриши
  9. Nadam se da slika nije lažna. :( Učestovat ću u MSW 2014,ali ne vjerujem da ću proći dalje. Pogotovo još škola počinjeee. :(

    -120 bodova na SOSD kartici. ♥

    ОдговориИзбриши
  10. Анониман26.8.14. 22:56

    Ja cu se prijaviti,ali necu puno dogurati
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши
  11. Ja isto mislim da je slika možda lažna, no kad bude potrudit ću se, nikad se ne zna... XD

    ОдговориИзбриши