expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

31. 8. 2014.

Obavestenje xD

Helllouuu
Posto sam videla da sve bloggerice pisu obavestenje,ajde i ja xD
Posto sutra pocinje,nazalost,skola necu moci vise biti ceo dan na Stardoll-u
Pisacu po jedan post dnevno mozda i dva xD
Ulazicu svaki dan na Stardoll i pisacu postove,ali opet za to imam samo 2-3 sata jer moram da ucim i zelim odmah na pocetku da se pokazem i onda me nece toliko pritiskati posle tromesecja :D
Vec druge nedelje pocinje ucenje i ispitivanje,davanje ocena...
Sve u svemu jedva cekam zimski raspust xD
Znaci od mene mozete ocekivati redovne postove i mozda dva posta vikendom :D
A sada dalje sa obavestenjima...
Danas pravim novu epizodu serije,ali cekam 2 000 pregleda :D
Imam nekih 1 900+ pregleda :D
Klikom ovde mozete pogledati seriju i komentarisati (fale komentari)
Serija se blizi kraju pa hocu malo vise komentara nego pre 
I napisacu danas ili sutra ko je bio najblizi sta ce se desiti u sledecoj epizodom (klikom ovde mozete videti taj post)
Takodje se prijavite za moje takmicenje ovde
Ako ce vas malo privuci da se takmicite,nagrade su HB ili Tingeling stvari :)
Te stvari cete dobiti ili iz WL ili sa mog Bazara kada uplatim SS :D
Pa nadam se da cete se prijaviti!
(znam da sam vam dala puno linkova,sta da se radi...)

To bi bila sva obavestenja :D

*DODANO*
Ranije objavljujem zadatak za FTS tako da imate vremena do 20h da se prijavite :)
-Komentarisite!
(15 poena)

-NataStarDoll01

7 коментара:

  1. Анониман31.8.14. 14:12

    - ja ako u školi popustim na početku tako ću i nastaviti,a ako počen lepo s učenjem onda tako i završim.♥ xD
    - iskreno škola mi malo i nedostaje jer je dosadno i nema se šta raditi a kad ideš u školu imaš nešto crtat,pisat,učit.Ali mi škola više nedostaje radi društva.:D


    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  2. meni skola pocinje sljedeci tjedan.. znaci ne sutra nego iduci ponedjeljak.. ja jedva cekam.. ali kad se sjetim svih onih odvratnih dana s ucenjem i mucenjem.. aaaaaa -.-

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман31.8.14. 15:42

    Meni skola ne nedostaje, kad bi raspust bio duzi bilo bi super.
    -lila28love

    ОдговориИзбриши
  4. Razumijem te,svatko se mora potruditi u školi,a ne cijelo vrijeme biti ispred kompa. ♥

    monstrehigh2891

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман31.8.14. 17:36

    Vama skola pocinje sutra.:/ Meni tzek pocinje za tjedan dana. 8.9.:) Imam srece.♥
    A i pomalo mi je dosadno doma, nemam sta da radim, ali ahh... Strpjet cu se jos tjedan dana. A jos mi ni knjige nisu dosle.xD
    -DivaKata.♥

    ОдговориИзбриши
  6. Nema veze,podrazumeva se da ti je škoka nahvažnija.:)

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман2.9.14. 22:16

    Razumem te skroz i naravno da ti je RL,vaznija od obicne igrice..
    Kittysarah1122

    ОдговориИзбриши