expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

23. 8. 2014.

Let's talk about your look #3

Heej,kako ste,ja danas idem na selo bez interneta i kompa -.-'' dok mama tata i 1000000 majstora iznose namestaj,pa sada pisem post nabrzake,i ne ljutite se sto ce biti kratko,DivaKata
Apartman je lep i jako mi se dopada,onako je devojacki ali misli da ti treba jedan prozor ili malo svetliji zidovi,zbog toga ocena je 8,5

Styling mozete videti gore i bas je lep,mozda neka torbica,ali mi se ionako sve uklapa uz kosu i bele rade ♥
                                                                         Cista 10
I salon:
                                         Meni ne idu plava i tamno zelena,look ti je lep ali ipak
                                                                 6,5 ♥
                               I moja konacna ocena je 8,5♥
Vasa:
                   Tammy♥

15 poena za komentariranje posta ♥

6 коментара:

  1. Анониман23.8.14. 16:12

    Super je make-up:D

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман23.8.14. 18:32

    Stajling je super i make-up takodje ♥
    -lila28love

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман24.8.14. 11:21

    Hvala, i inace na prvoj slici ona ima torbicu.:) Pa ja bas nemam mnogo sminke pa sam n esto uklopila. barem da se malo slaze, ni meni nije prekrasno.:)♥
    I posvjetlit cu zidove, ako ima boje koja mi se svida.:)♥
    -DivaKata.♥

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман24.8.14. 12:44

    Super ,svida mi se *Q*


    AndreadeaGirl

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман24.8.14. 22:30

    Bas je ekstra,svidja mi se...... =D
    -jovanavujovic

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман25.8.14. 00:20

    Bas je super,svidja mi se!!!
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши