expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

28. 8. 2014.

Žao mi je.. ;/♥

Hej svima! (:
Žao mi je što Vam nisam pisala 2 ili 3 dana. :OO 
Imam opravdanja,a evo ih ovde; 

* NE MORATE OVO DA ČITATE * 
Kao što većina Vas zna,napravila sam novi Teen blog. (Posetite ga klikom ovde.)
Mnogo se trudim da blog uspe.. Tako da smo za par dana (4-5) skupili skoro 5OO pregleda. *QQ*
Juče sam od 1Oh ujutru,do 2Oh uveče bila kod brata od tetke,i on ima Stardoll,tako da smo igrali (Zove se Kosta777). Onda smo mom rođenom bratu napravili Stardoll (Zove se Swatki.___.) i rešavali smo mu akademiju. Ja skoro ni nisam bila na svom Stardoll-u,tako da nisam imala vremena ni da napišem post.. ;/
Posle toga sam htela da napravim skicu za USN (Ugledajmo se na) jer to jako dugo nisam pisala.. Ali sam odustala od toga jer je već bilo kasno,a budući da krečimo dnevni boravak,TV je sada u mojoj sobi. Legla sam na krevet da gledam 'Najboljeg Američkog Kuvara' (Master Chef,na TLC-u) i ubrzo sam se umorila i od toga.. Uzela sam tablet i tako gledala po ask-u.. :'D
I onda sam se setila da je sutra (Danas) 28.,tačnije 2. Runda takmičenja 'NSK' (Napravi svoju kolekciju)..
( Znam da sam Vas smorila,ali ovo je ujedno i opravdanje Mici. )

To je to! (:
Za otprilike sat vremena  očekujte 2. rundu NSK-a.. :'D
( Kad napišem. )

To je to! ♥

xoxo,
- Ancika004 ♥

2 коментара: