expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

19. 8. 2014.

Nova kolekcija trgovine VOILE - uskoro ♥

Hellou. (:

Evo mene opet. Sada sa drugim postom. :D
Ovog puta je rec o spojlerima. :)

Juce sam na poznatom blogu zvanom skraceno "USD" ,
pronasla neke slike. ♥
Prvo , evo spojlera za kolekciju VOILE trgovine koja bi trebalo
danas da izadje:
(Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)
Pa mogu reci da mi se neke haljine zaista svidjaju. Jedva cekam. *__* ♥

Evo kako bi trebalo da izgleda nova kolekcija u trgovini:
(Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)
Nije losa kolekcija. Ima nekih zaista lepih predmeta , dok
su neki predmeti zaista previse "kicasti". :D ♥
Sve u svemu , jedva cekam da kolekcija izadje. *__* ♥

-Da li vam se svidjaju spojleri i izgled kolekcije u trgovini? ♥
-Jedva cekate? *__*

-Komentarisite. :]
(Komentarisanje ovog posta donosi 10 poena)



12 коментара:

  1. Анониман19.8.14. 11:31

    Jedva cekam,svidaju mi se haljine *Q*


    AndreadeaGirl

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман19.8.14. 11:40

    Jesva cekam,poneke haljine mi se svidjaju,samo da ne bude skupo....
    Kittysarah1122

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман19.8.14. 11:56

    Ja jedva cekam da izadje,ima lepih stvari samo se nadam da cena ne bude prevelika!
    -jovanavujovic

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман19.8.14. 12:08

    haljine su presavrsene.Samo da cijena ne bude prevelika.

    ОдговориИзбриши
  5. Puno stvari mi jako sliče na neke stvari koje su već bile (ili još uvijek jesu). Lijepa je kolekcija ali možda kupim samo neke stvari za sc jer te duge haljine nekako nisu moj stil.

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман19.8.14. 12:29

    super kolekcija samo jos da nisu dugacke bile bi super!!!
    _bojanaboka3

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман20.8.14. 10:04

    Stvari su prelepe,jedva cekam, samo da cena ne bude velika.
    -lila28love

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман20.8.14. 10:59

    Bas su lepe,Kupila sam 2 haljine nisu ni skupe a pre su mi *-*

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман20.8.14. 10:59

    -StarVanjaDoll uvek zaboravim potpis

    ОдговориИзбриши
  10. Анониман20.8.14. 11:39

    Jedva čekam stvari su prelepe,samo da cene ne bude velika.Neka bude i nešto za sc ali najverovatnije da će sve biti za sc.

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  11. Анониман20.8.14. 11:40

    Ali najverovatnije da će sve biti za sd*
    Pardon greška. :(

    mirhacool

    ОдговориИзбриши