expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

20. 8. 2014.

Dizajniranje sa Natasom #115

Heeeejjj!
Kako ste mi?
Znam da nisam pisala dan-dva ali imala sam razloge. Ne moram ovde da vam se pravdam,tako da renemo na post! :D
Za danasnji post sa izabrala ponovo interijer xD
Vec nekoliko dana pokusavam postati NCG ali ne ide.. Imam puno glasova i nikda ne postanem :(
I tako sam dolsa na ideju da napravim ovaj plakat!
Evo kako ga napraviti::
PRVI KORAK:
DRUGI KORAK:
Na slikama je sve jasno.
Nema sta da objasnjavam
I ove kockice ne morate da stavite u ovim bojama,ja sam izabrala hladne boje ne znam zasto xD
A vi mozete i tople boje :D


To je to!
Da li vam se svidja post?
Sta mislite o dizajnu?
Pravite ga?
Komentarisite!

(15 poena)
-NATASTARDOLL01 ♥

13 коментара:

  1. Анониман20.8.14. 19:27

    Dizajn je super.
    Naravno da ga pravim.
    Ja pokuđavam napraviti sve što ti objaviš ali teško mi uspe. :)

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман20.8.14. 20:03

    Odlicno si ga napravila ,probati cu ga *o*


    AndreadeaGirl

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман20.8.14. 20:40

    Odlicno je,moram pokusati odmah
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман20.8.14. 21:13

    Odmah ć u da probam
    Missmilica003

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман20.8.14. 21:26

    Svida mi se post, a dizajn je dobar i lijep, odmah sam primjetila te hladne boje i nisam znala tocno zasto ih stavila, i jos ne kuzim.
    Ha, probat cu ga napravit, al tesko da ce mi uspjet.:*
    -DivaKata.♥

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман20.8.14. 22:12

    Bas je super dizajn,probacu da ga napravim.........

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман20.8.14. 22:13

    Dizajn je lep, pokusacu ali nece mi uspeti! ♥
    -lila28love

    ОдговориИзбриши
  8. Sviđa mi se ^^ fora je, jednostavno i korisno :D Možda napravim nešto slično ako mi se bude dalo XD

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман20.8.14. 22:43

    Dizajn je stvarno lep,pokusacu da ga napravim i nadam se da cu uspeti. . . . .
    -jovanavujovic

    ОдговориИзбриши
  10. Olican dizajn.I ja vec dugo pokusavam biti NCG ili CG.Hvala ti puno si pomogla.
    - hanatopkitty

    ОдговориИзбриши
  11. kako dobrooo! probat cu.. jednostavno i lijepo!

    ОдговориИзбриши