expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

28. 8. 2014.

Obavestenja+predlog+SOSD kartica za Diva Kata

Hello dollies!

Dugo nisam pisala.
Bar dovoljno dugo da pocnete da se zalite i da kukate na Ask-u.
Prekinite s tim.

Danas sam kupila knjige za sedmi razred. Bilo je uzasno tesko odneti ih iz knjizare do stana, pogotovu jer mi je onaj covek spakovao u neku kesu koja mi se useca u prste dok nosim. -.-''
Ali onda sa dosla i pocela da ih razgledam, jer ja obozavam da se drogiram novim knjigama XD
Salim se, stvarno prelepo mirisu. Na novo, i na papir. Zvucim kao ludak. Ali, zar nisam u pravu? :D

I da, sto se tice Trougla, oko cega takodje kukate, NEMOJTE KUKATI, jer sam pisala bas bas bas reovno a onda napravila pauzu jer NEMAM vise inspiracije. I upravo sam provalila da tri lutke od onih koje mozete da birate kad pravite profil imaju BASIC MINI SKIRTS! Jedna od njih ima cak i onaj kao top iz BASIC-a. LUDIM, LUDIM, LUDIM! Pokusavam da provalim kako da ih prebacim na svoju lutku, ali moracu da uplacujem na ove tri .-.

Ne znam sta da radim!!!
Imate neki predlog?!
Ostavite ga dole u komentarima, molim vas!!

Sledeca tema... Hmm...

A, da! 
Veceras idem da kupujem sveske i pribor! Jedva cekam! :D
To nije tema...
A, da, predlog!
Pa, secate se ovog posta gde sam vam pokazala svoju RL sminku?
Puno vas ga je komentarisalo pa sam mislila da bi vas mozda zanimalo jos takvih postova, kao sto bi bilo Favourites: Body Care proizvodi, proizvodi za kosu, room tour, Fashion items... :D

Prevod:
Omiljeni: Proizvodi za negu tela, za kosu, slike moje sobe, omiljeni odevni predmeti...

Za slucaj da vam treba.

Ako ne, BEZ VREDJANJA.
Ako zelite da vidite bilo sta od toga gore obavestite me tako sto cete to napisati u komentare. 


A sada SOSD kartica za DivaKata.
Ovako, ona se nije prijavila ni prvi ni drugi put, i svaki put je bilo mozda po sedam dana. Ali ok, mozda nije bila tu ili nije videla. 
Hocu da kazem je da JA OVO VISE NECU RADITI, objavljivati kartice nakon dve prilike i reklamkranja, Milici iz ledja i bez nenog znanja. Jedini razlog zasto sam ovo sad uradila je taj sto je DivaKata dugo, dugo bila najverniji i najaktivniji citatelj bloga, i ovo je deo njene nagrade za to. 
Evo kartice.


Nadam se da ti se svidja. Pazljivo vodi evidenciju o tome koliko imas poena i obavezno je sacuvaj na komp.

Inace pre neki dan sam kod drugarice nasla zbirku Disney-evih klasika *QQ* 
Gledam crtace po deset sati dnevno.
Jeste li znale da je Snezana pravljena pre 76 godina!?!?!?!?? :OOOO

Kkao vam se dopada kartica?
Koji je vas omiljeni Disney crtac?
Ja volim svaki ikada napravljen *QQ*
I ZNATE LI KAKO DA PREBACIM BASIC MINI SKIRT SA ONE LUTKE NA SVOJU!?
(15 poena)
-Natalija
Natalija ♥

10 коментара:

  1. Анониман28.8.14. 15:12

    Natalija ti si super blogerica sve pohvale.♥
    Meni je omiljeni crtać Tom i Džeri.:')
    Nećeš verovati ali mnogo ličimo i ja isto kada kupim nove knjige uživam listajući ih i stvarno prelepo mirišu.HAHA :'D
    Možeš mi reći da li sam ja aktivna ? :)

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  2. Znas, Natalija, ja sam Tara. ♥ Malo pre si me na Stardoll - u pitala odakle mi Basics Mini Skirt, i rekla sam ti da sam je dobila uz lutku koju sam odabrala kada sam pravila Stardoll. :) Secas se toga, ja mislim. Nemoguce je da je prebacis na tvoju sadasnju lutku, jer se ta suknje dobija uz drugu lutku, koja je ima. :/ Ti ocigledno nisi izabrala lutku sa Basics Mini Skirt, i ne mozes da je imas, niti da je prebacis na lutku koju si, vec odavno izabrala, kada si pravila Stardoll, nazalos. :/ Zao mi je. :/ ♥

    ~ CuteGirlTara

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман28.8.14. 15:30

    Natalija da li i meni mozes napraviti sosd karticu jer je ja nisam dobila plizz silno bih je zeljela imati

    irena90

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман28.8.14. 15:33

    obožavam dugačke postove na pola postanu taman zanimljivi
    obožavam kada dobijem knjige pa ih njušim a svi bulje u mene i misle si ona normalna?
    hahah
    Tena_Candy

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман28.8.14. 20:41

    Meni knjige dolaze tek drugi tjedan, a tata mi ih je narucio prije mjesec dana. :O
    I da, mnoog ti hvala na SOSD kartici, nisam ju imala jer sam bila na moru i nisam opce koristila internet.:) Svejedno mnogo hvala i sory ako sam te uznemirila.:)♥ A ove Basic suknje mozes jedino poslat ako uplatis ss. Ali mozda, nisam ni sugurna mozes li.:)♥
    -DivaKata.♥

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман29.8.14. 10:42

    Hahaha, i ja obozavam da mirisem knjige. :D Meni stizu sjutra. Jedva cekam! xD
    Jako bih voljela da napravis jos postova kao sto si onaj sa tvojom sminkom. Bili bi veoma korisni i zanimljivi.
    O da, i ja obozavam da gledam crtace sa mladjom sestrom. :DD Omiljeni mi je Sundjer Bob.:3
    I ja imam zbirku Disney-evih klasika. :33
    Karica je savrsena kao i sve ostalee..*-*
    -fancyM.M.♥♥♥

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман29.8.14. 12:22

    Hahahahha i ja sam imala svesku koja mirise na jagode pa su mi je svi mirisali haahhhaha
    e mozes li i meni da napravis sosd karticu
    marijamakimaka

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман29.8.14. 23:18

    Kartica je prelepa...
    Kittysarah1122

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман30.8.14. 16:36

    Kartica je bas lepa,nemam omiljeni Disney crtac,neznam kako da prebacis BASIC MINI SKIRT na tvoju lutku,i da jako,jako,jako bih volela da napravis jos postova kao onaj sa sminkom. =D
    -jovanavujovic ♥

    ОдговориИзбриши
  10. Kartice je baš cute. ^^
    Naj Disney crtić mi je deff Mala sirena.xD
    Mislim da je nemoguće prebaciti suknju.

    monsterhigh2891

    ОдговориИзбриши