expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

28. 8. 2014.

SOFP #16 ♥

Hellou. (:

Evo upravo sam osusila kosu , a pre toga
sam je ofarbala. :D Dakle ofarbala sam trecinu kose
lesnik plavom bojom (moja kosa je inace tamno smedja).
Jeste da nisam stavila puno color sampona , ali razlika se uopste
ne vidi. :/ Kada stavim krajeve na gornji deo kose jasno se vidi 
razlika , ali ovako , uopste. Tako da nisam zadovoljna. :/ ♥

Nego , da ja predjem na post. :)


Well , let's go. ♥

MeRiMa_

Zaista me je mrzelo da menjam neki oblik tela jer
sam jako zurila. :D Izvinjavam se. ♥

Ok , sada se sigurno pitate zasto sam izabrala bas Merimu?!
Izabrala sam je jer se posle svega opet druzimo kao nekada i
zato sto je ona jedna od najboljih bloggerica sa najboljim blogom
na balkanu. ♥

Sta sam koristila u ovom outfitu:
Crna jakna - Shoulder Slung Moto Jkt - Evil Panda - 15sd
Bela majica sa natpisom - Do What You Love Tee - NELLY.com - 18sd
Crne iscepane farmerke/duge hlace - Distressed Black Trousers - Fallen Angel - 6sd
Crna mala torbica - Sparkley Clutch - Stardoll Academy - 0sd
Bele stikle - Seaside Platform - Millionaire Mansion Fashion - 8sd

Jednostavno mislim da je ova Clutch torbica ne potrebna , ni ne slaze
se bas. Ne znam sta mi je bilo da je stavim , no sada je gotovo.

Uradila sam 'dark' stil na Merimi zato sto , koliko ja znam , ona nikada
nije nosila dark stil i nije taj tip. Pa sam zelela to da isprobam i mogu reci
da joj odlicno stoji. ♥ Jeste da ovo nije bas pravi dark stil , ali zbog
iscepanih farmerki/dugih hlaci i ove bajkerske jakne nekako mi izgleda kao
da jeste. :D ♥

-To bi bilo to. ♥

-Da li vam se svidja outfit? :)
-Hocete li ga isprobati? ♥

-Komentarisite. :]
(Komentarisanje ovog posta donosi 15 poena)

-MiciRainbow2 ♥





9 коментара:

  1. Анониман28.8.14. 19:21

    Outfit je fantastičan.*-------------*
    Možda ga nekad i obučem.:'D
    Pratim oba bloga i tvoj i Merimin.:)
    Ali više pratim tvoj jer tu imam više prijatelja kao Anu i još neke.:')

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман28.8.14. 20:33

    sviđa mi se outfit zato što je lijep no za mene je malo skup
    Tena_Candy

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман28.8.14. 20:33

    Outfit mi se sviđa, jako lijepo.:)♥ Možda ga nekad obučem kad skupim sd da kupim stvari.:) Slažem se također da je Merimin blog najbolji na Balkanu kao i tvoj.:) Ali tvoj više pratim, njen ponekad pogledam.:)
    -DivaKata.♥

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман28.8.14. 20:50

    Outfit je prelep, kad skupim dovoljno sd kupicu nesto.
    -lila28love

    ОдговориИзбриши
  5. Svida mi se i predivno stoji Meri *-*
    -270-

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман29.8.14. 10:32

    Nice. :* ♥ Lijepo joj stojii. :))
    -fancyM.M.♥

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман29.8.14. 23:17

    Prelep je i njoj super stoji :D
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман30.8.14. 14:53

    Bas je lep outfit,i njoj presavrseno stoji..... :)
    -jovanavujovic ♥

    ОдговориИзбриши
  9. Outfit je super i pomalo je neobično vidjeti Merimu u ovakvom outfitu,ali joj opet super stoji. ♥

    monsterhigh2891

    ОдговориИзбриши