expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

18. 8. 2014.

Pals spojleri ♥

Hellou. (:

U mom proslom postu sam objavila spojler sa instagrama
i jos neke spojlere. :D 
Sada sam pronasla sve spojlere i uslikala ih. ♥

Evo kako izgledaju:




Predmeti su savrseni. Ali vecinom je ovo jedna muska kolekcija. *__* :D ♥

Evo i kako bi trebalo da izgleda trgovina:
(Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)
Bas mi se dopada. *__*
Jedva cekam. :D ♥

-Da li vam se svidjaju spojleri? :)
-Jedva cekate? ♥

-Komentarisite. :]
(Komentarisanje ovog posta donosi 15 poena)



10 коментара:

  1. Анониман18.8.14. 12:24

    bezveze skoro da nema zenske odece
    LenaLencicaLexy
    kada objavljujes sosd kartice

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман18.8.14. 13:49

    Svidaju mi se jedva cekam :D


    AndreadeaGirl

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман18.8.14. 13:49

    Po meni je dobro odradjeno, ali nema dovoljno zenske odece. Nadam se da nece biti skupo i da ce imati nesto za sc
    KatarinaG.123

    ОдговориИзбриши
  4. Meni je super a bilo bi mi još bolje da ima još ženske odjaća šta je tu je jedva čekam!!!

    katarina8876

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман18.8.14. 18:30

    Zanimljivo,jedva cekam!
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман18.8.14. 22:03

    stvarno mi se svidja ali je samo za superstar

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман18.8.14. 22:36

    Bas mi je super,ali je glupo sto je sve samo za ss clanove i ima premalo zenske odece!
    -jovanavujovic

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман20.8.14. 11:48

    Meni je trgovina baš super ali ja nisam superstar a nisam ni royaliti tako da ja tu ne mogu ništa kupiti. :(

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман20.8.14. 12:17

    Bas je super trgovina, ali je glupo sto je sve za ss.
    -lila28love

    ОдговориИзбриши
  10. Анониман23.8.14. 10:54

    Prelijepo je, ali ja nisam ni ss, ni roy, tako da ne mogu nista da kupim.

    fancyM.M.

    ОдговориИзбриши