expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

13. 8. 2014.

Nov predmet u StarDesign Fashion/Moda - tunika ♥

Hellou. (:

Juce smo dobili jedan nov StarDesign Fashion/Moda predmet. ♥
Tacnije , ovu tuniku:
Meni se mnogo dopada. Ovakvu bih bas zelela da imam i
na Stardoll-u i u stvarnosti. ♥

Evo i gde mozete pronaci ovu tuniku:
Mozete je pronaci na 4. stranici u studiu StarDesign Fashion/Moda , 
sa desne strane , po ceni od 13 stardolara. ♥
Jedva cekam da je napravim na nekom drugom profilu i posaljem 
sebi. :D Vec sam osmislila kombinaciju uz nju. :) ♥

-Da li vam se svidja tunika? :)
-Kupujete/Pravite? ♥

-Komentarisite. :]
(Komentarisanje ovog posta donosi 15 bodova)




10 коментара:

  1. Анониман13.8.14. 12:00

    pre cool tunika isto si vjerojatno pravim lažnjak :)
    Tena_Candy

    ОдговориИзбриши
  2. Oduševljena sam tunikom.Stardoll pravi sve bolje i bolje dizajne.:)

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман13.8.14. 12:53

    Onako mi je....mozda posaljem sa laznog profila...
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман13.8.14. 13:34

    mici kad će druga osoba u pogodi ko sam ja?

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман13.8.14. 13:59

    Ok je kupujem :33


    AndreadeaGirl

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман13.8.14. 22:03

    Sviđa mi se kupicu ;)) - loveladynika123

    ОдговориИзбриши
  7. meni je jako ljepa! zapravo predivna.., moj stil.. jednostavna ma sve 5! slazem se se s lejlom, sve bolje i bolje pravi stardoll dizajne! hvala stardoll!

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман16.8.14. 14:39

    Definitivno cu da pravim lazni profil i saljem. :D
    Predivno jee! :*

    fancyM.M. ♥ ♥ ♥

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман20.8.14. 12:55

    Tunika je super sigorno ću je kupiti u nekoj boji najverovatnije kremastoj ili crvenoj.

    mirhacool

    ОдговориИзбриши