expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

20. 8. 2014.

#15. 'Manje važne stvari Starplaza' - MVSS. ♥

Hej svima! ;')
Izvinite što juče nisam pisala,ali kad sam Non SS ja sam u depri. :'3
Danas sam uplatila i sve se vratilo na starno. ×D

Inače,sutra ću Vam postaviti jedno takmičenje. :')


Današnja zabačena stvar je Cozy Home Sweater. ♥
Možete ga pronaći u trgovini 'It Girls',i košta 13 sd. (:
Meni je precute,i zato sam ga još davno kupila. :'D
Ali sam ga nosila jednom,i shvatila da mi ne stoji. ×D

Pređimo na outfite. ;'*
Mogo mi je sladak!
Rado ću ga nositi na Stardoll-u,a rado bih ga nosila i u stvarnosti.. ;'*
[ Čizme su iz skrivene trgovine,uđite ovde,i izaberite UGG Australia #2 Trgovina. ]

Cene & predmeti;
Uopšte nije skupo za ovako predivan outfit! ♥

Stardollars outfit;
Baš je nekako 'Dark'.
Nikada ga ne bih nosila,ali na neki način mi se i sviđa. :'D
Helanke su usklađene sa torbicom iz nove kolekcije VOLIE. ♥

Cene & predmeti;
Pa,nije strašno. ×D

Starcoins & Stardollars (SCD);
Sviđa mi se.. ;')
Ali samo je jedna stvar za sc. ;0

Cene & predmeti;
Znam.. Slika nije mogla biti veća kao ni naš logo. :O
Ali šta ćeš... Prostor. ×D

To je to! ♥
Stigli smo do kraja. :'D

Komentarisanje ovog posta donosi 15 poena na svoju SOSD karticu. ;')
[ Mici je postavila tabele sa nagradama na stranici 'SOSD kartice - Nagrade.' ]

[ Pošto je stigao novi izgled bloga,ne znam koji potpis ga koristim. ]

- Ancika004. ♥








10 коментара:

  1. Анониман20.8.14. 16:46

    Bravo blogerico Ancika004 ti si idealna.♥♥♥

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман20.8.14. 17:19

    Majica je slatka,ali ne stoji mojoj lutki
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман20.8.14. 17:20

    Bravo blogerice, savrsena si
    -lila28love

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман20.8.14. 17:41

    Da, bravo stvarno si super,i stvari su stvarno prelepe
    -jovanavujovic

    ОдговориИзбриши
  5. Ja je imam ali ni meni baš ne stoji. A outfiti su svi super :D

    ОдговориИзбриши
  6. Baš odličan post!Jako dobri outfiti,majcu nemam ali ju namjeravam kupit'-':)

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман20.8.14. 20:01

    Ja imam taj đžemper i ne stoji mi nikako :/

    AndreadeaGirl

    ОдговориИзбриши
  8. to sam ti ja poslala xixixix
    bekaminaemka

    ОдговориИзбриши
  9. predivna je majca.. dugo ju zelim kupiti ali nikako.. tako za sve stvari :/

    ОдговориИзбриши
  10. Анониман21.8.14. 12:31

    Mnogo mi se svidja dzemper, ja ga vec imam, lepo ide uz ugg cizmice

    KatarinaG.123

    ОдговориИзбриши