expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

22. 8. 2014.

Hvala na 180 000+ pregleda ♥

Ajj,prosto ne mogu vjerovat.
Blog pratim od pocetka i evo dokle je doslo.Pocev od 1 posta dosli smo do 1689.
Pocev od 1 komentara dosli smo do 10+ na skoro svakom postu.
Pocev od 20 pregleda dosli smo do 180 000+.
Ali nista to bez vase pomoci.♥♥♥♥
Hvala vam punoo :***
Postali smo najpoznatiji blog na cijelom Balkanu.
 Pa odlucila sam povodom ovoga napisati kako sam ja saznala za ovaj blog:
Obican dan,ja na stardoll-u.Idem ja u novosti i pogledam Mici postala NCG.Udjem kod nje cestitam i sve to,i na kraju malo pretrazim njenu prezentaciju.Vidim njen blog (prosli blog) i udjem.Bilo je sve  perfektno.
Sve dok jednog dana neki su poceli da se bune jer se moglo komentirati samo preko Google + naloga.
Onda je Mici obrisala taj blog i napravila ovaj,na kome se moze komentirati i anonimno i preko google+.
Prva bloggerica koja je zapocela karijeru na ovom blogu jestee:
NataStarDoll01.
Sledeca;
nika.aa.
posle nje:
MinaBabyBaby
onda:
IvaCoolCool
dalje;
Natalija_Lazic
zatim:
Mini-Maus.
Onda:
StarTFaceCool
Posle nje:
Ja xD EmanaaKoll|
Posle mene:
Ancika004
I na kraju:
TijanaTiki117

Neke su izbacene zbog neaktivnosti,ali sta je tu je.
Mozda ih nisam sve po redu ali ipak sam ih nabrojala.xD

Okej da ne duzim ,sada ide najbolji dio:
NAGRADEEE!!!

Bit ce izvlacenja.
Napravit cu video u kome cu izvlaciti.
Samo sto trebate uraditi jeste u komentaru napisati vase stardoll ime i "Prijava".

Evo nagrada:

Izaberete boju (ko osvoji) naprimer crvenu.
I ja vam posaljem ove masnice od najsvetlije do najtamnije crvene boje.:D

A za ovaj sorc ko osvoji izabere 3 boje i ja u te 3 boje mu posaljem sorc.xD

Isti slucaj kao i sa sorcom.Ko osvoji dobija ovu tuniku u 3 boje po zelji.

A najveci srecnik dobiva ovu rare haljinu sa bazzara moje prijateljice za 2sd.

Molila sam je i molila i molila i molila i molila i konacno smo izasli na kraj .Rekla je da hoce.^------^
Sta ja sve radim zbog vas :"D.
Sledeca nagrada:

Sa bazzara moje drugarice za 2sc.:)
 
Isto sa bazzara moje drugarice za 2sc.

Ostalih 5 dobijaju post po zelji.
Znaci mozete izabrati (ko osvoji) koju zelite nepravdu i ja pisem.^------^

-EmanaaKoll

26 коментара:

  1. Анониман22.8.14. 11:21

    Prijava
    jannettxx

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман22.8.14. 11:24

    prijavaaa
    Cloudi.

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман22.8.14. 11:24

    Prijava
    FunnyKetrin12

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман22.8.14. 11:41

    Cestitam,Prijava



    AndreadeaGirl

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман22.8.14. 11:42

    Bravoo,prijava (ja sam sad tek saznala za ovaj blog od sestre u pravom zivotu AndredeaGirl) i blog je super :))))))



    Zeljka505

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман22.8.14. 11:43

    Prijava!!! ♥
    -jovanavujovic

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман22.8.14. 11:49

    prijavaaa i cestitam


    irena90

    ОдговориИзбриши
  8. Fale 4 bloggerice. Nisi sve nabrojala :|

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман22.8.14. 12:44

    Prijava! :D


    Borovnicica

    ОдговориИзбриши
  10. Анониман22.8.14. 13:55

    Prijava
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши
  11. Анониман22.8.14. 14:11

    Prijava
    StarMicaHeart

    ОдговориИзбриши
  12. Анониман22.8.14. 15:09

    Prijava - loveladynika123

    ОдговориИзбриши
  13. Анониман22.8.14. 17:41

    prijava
    missmilica003

    ОдговориИзбриши
  14. Анониман22.8.14. 20:04

    Prijava Majra5!

    ОдговориИзбриши
  15. Анониман22.8.14. 21:45

    prijava

    -StarVanjaDoll

    ОдговориИзбриши