expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

26. 8. 2014.

#4 Find Perfect Wig

Hi! ♥

Evo i mene. 

Za 5 dana skola,
da li se radujete ili ne? 

-Meni su iskreno, misljenja podeljena.xD

U skolu mi se ide zato sto:
-Jedva cekam da vidim drugare iz razreda.
-Zato sto cu vidjati jos neke osobe.
-Zato sto cemo biti najstariji u smeni. :D 

A ne ide mi se zato sto:
-Pocinje ucenje.
-Dobijamo hemiju.
-Zato sto je 7. najtezi razred od svih. 
-Zato sto cu morati da gledam nastavnika srpskog. 
-Zato sto cu morati ranije da ustajem i ranije lezem.

Ima tu jos mnogo stvari, 
ali nisu za svacije oci.

Da predjemo na rubriku.

Kosa koju cu vam danas predstaviti je sledeca:

Dizajnirao/la
lindamissanto


Cena:
Kupljena za 40 sd.
Kod dizajnera nije ogranicena.


Misljenje:
Kosa je slatka.
Nije nista preterano komplikovana i upadljiva,
a lepa je.
Ako je vas stil oblacenja casual,
onda je ova kosa kao stvorena za vas!


Gde/Kod koga mozete pronaci?
Kod DivaKata,
i kod dizajnera same kose.


Da li je u prodaji?
Jeste, DivaKata bi je pordala,
a i kod lindamissanto sam videla jednu u salonu.
Sada, sve je stvar dogovora.


Savet:
Ako kupite ovu kosu,
trebali biste da popunite praznine kao sto ih ima DivaKata,
uzmite umetak iste boje kao kosa i stavite. 
Lako je.


Nadam se da vam je sve jasno,
ako nije pitajte me u komentar. 

Ako budete komentarisali ovaj post,
dobicete 15 bodova na SOSD kartici.


Voli Vas Vasa,

-MissMaki1 ♥






4 коментара:

  1. Анониман27.8.14. 18:52

    Hvala na savjetu, popunit cu praznine.:)
    -DivaKata.♥

    ОдговориИзбриши
  2. Kosa je lijepa,a nije skupa. ♥ I ja ću 7.razred također. :)

    -210 bodova na SOSD kartici. ♥

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман28.8.14. 14:43

    sviđa mi se kosa i slatka je kupila bi ju da imam 40 sd no imam 7 sd manje uhh prodaje neko stvari iz stardesinga za sc nešto bezveze do 50 sc najviše treba mi za akademiju
    Tena_Candy

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман28.8.14. 14:45

    odlična je i lijepa originalna malo rečenono sličnu takvoj sam vidjela nezz kod koga no sliči toj
    nicole321cool2

    ОдговориИзбриши