expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

26. 8. 2014.

Nov predmet u StarDesign Fashion/Moda - kombinezon ♥

Hellou. (:

Jos malo pa skola... :/
Ja u 15:00 idem sa mamom da iskupujemo sveske. :D
Obozavam shopping , bilo kakve vrste. Vazno je samo
da nesto kupim. :D *__* ♥

Nego , jutros nam je u StarDesign Fashion/Moda studio stigao jedan
novi predmet. ♥
Tacnije , ovaj kombinezon:
Meni se mnogo dopada. *___* Prosto je
savrsen. ♥

Evo i gde ga mozete pronaci:
(Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)
Mozete ga pronaci na 1. stranici sa desne strane , po ceni od 14 stardolara. ♥
Kombinezon je prosto savrsen. *__* Ali me nervira cena... Ma dajte , 14 stardolara... O.o
No , otvoricu drugi profil , nakupicu stardolare pa cu poslati sebi. :D

Imam jednu novost za Vas...
Od sada , u svakom postu koji je vezan za neki novi predmet
iz StarDesign Fashion/Mode ili StarDesign Interijera , prva
osoba koja bude komentarisala ovaj post dobice na poklon
taj novi predmet. :D ♥

Dakle , ja cu vam staviti taj predmet za 2sc na moj bazaar. :)
*P.S. - morate biti 17 lvl , zbog kupovine na bazaar-u.

Evo kako izgleda sorc:
Taj sorc ce najbrzi komentator da dobije. ♥
*Obavezno se potpisite. :D

-Da li vam se svidja sorc? :)
-Pravite/Kupujete? ♥

-Komentarisite. :]
(Komentarisanje ovog posta donosi 15 poena)

-MiciRainbow2 ♥





12 коментара:

  1. Анониман26.8.14. 13:08

    Savrsen je *Q*


    AndreadeaGirl

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман26.8.14. 13:38

    predivan jee ♥♥
    Sara026

    ОдговориИзбриши
  3. Šorc je predivan.Jednostavno preferiram odjevne predmete sa USA zastavom. :) A što se tiče kombinezona,poslat ću ga sa lažnog profila. :D

    -105 bodova na SOSD kartici. ♥

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман26.8.14. 16:25

    Sviđa mi se kupujem sigornoo.:d

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман26.8.14. 17:16

    Svidja mi se ali ne kupujem. ♥
    -jovanavujovic

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман26.8.14. 18:45

    Svida mi se kombinezon, jako. Neču ga kupiti s svog profila, ali cu neki izmisliti i kupiti.:)♥ I ova novost, sto ces poklonit stvar je super. Dobro si se smislila.:)♥
    -DivaKata.♥:)

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман26.8.14. 18:54

    Kombinezon je predivan, ali ne kupujem.
    -lila28love

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман26.8.14. 22:57

    Lep je i poslacu ga sa nekog drugog profilaaa
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман27.8.14. 09:38

    -StarVnjaDoll

    zar sam opet zavoravila potpis

    ОдговориИзбриши
  10. Анониман28.8.14. 20:10

    preljep je čekam ga jako dugoo i poslat ču si ga s drugog profila definitivno

    ОдговориИзбриши