expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

21. 8. 2014.

♥ Nova rubrika-FPW ♥

Heloooooou.♥

Danas sam presrecna! 
Konacno sam smislila rubriku, 
i sto je najvaznije Mici ju je odobrila. 

U ovoj rubrici cu vam pomoci da pronadjete kosu koju biste nosili. 
Istacicu sve njene kvalitete i mane, 
jednostavno znacete vise o njoj. 
Takodje, ova rubrika ce vam pomoci da prodate svoju kosu. 

Da ne duzim, rubrika se zove:

 ♥ Find Perfect Wig-Pronadji Savrsenu Kosu ♥

Skraceni ca ce biti:
FPW

Grafike jos nema, ali je ocekujte za 2-3 dana. 

Prelazimo na rubriku :)


Kosa koju cu vam danas predstaviti je upravo ova: 

Dizajnirao/la: 
To0Lai

Cena: 
Nije ogranicena, kupljena za 33 sd

Misljenje:
 Kosa je neobicna, ne prisaje svakom, 
nepotpuno je uradjena (kacket).
Nije savrseno napravljena,
 ima par gresaka, ali skoro da su neprimetne. 

Gde/Kod koga mozete naci:
Kod StarVanjaDoll .
(Nisam nigde vise pronasla)

Da li je u prodaji: 
Nije, StarVanjaDoll je ne prodaje, 
a To0Lai je ne dizajnira vise. 
(Ali ako vam se svidi, pokusajte da pregovarate sa StarVanjaDoll da vam proda)

Savet: 
Ako imate ovu kosu, malo je povecajte, 
jer tako lepse stoji. 
Ispod nje stavite deo kose u braon boji.



Da li vam se svidela rubrika?
Da li treba jos nesto da dodam sto vas zanima? 

P.S Ako zelite da prodate neku kosu, obratite se meni, 
a ja cu ce predsaviti u rubrici. 

Takodje ako zelite da kupite, a dvoumite se, 
jer mislite da cete naci jeftiniju cenu negde,
takodje se javite.  


Ako budete komentarisali ovaj post,
 dobicete 15 bodova na SOSD kartici.
(mora opsirno)

Voli Vas Vasa,

-MissMaki1 ♥

10 коментара:

  1. Анониман21.8.14. 13:42

    Svida mi se rubrika :33


    AndreadeaGirl

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман21.8.14. 14:31

    Rubrika je super sviđa mi se.
    Mogu li dobiti odgovori na pitanje; Jesam li ja aktivna?

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман21.8.14. 14:50

    Da rubrika je stvarno kul ♥
    -lila28love

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман21.8.14. 15:35

    Nema teorije da ju prodam xD moje blago,Sekice najbolja ti je rubirka

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман21.8.14. 16:31

    Rubrika je stvarno dobra,svidja mi see,nastavi da je pises...........
    -jovanavujovic

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман21.8.14. 16:55

    ekstra post samo nastavi tako da pises
    -bojanaboka3

    ОдговориИзбриши
  7. Rubrika mi se mnogo svidelaa! ^^ ♥
    -- Shaman_Girl1

    ОдговориИзбриши
  8. Odlična ideja za rubriku. Kosa ja savršena. Nastavi da pišeš ovako!!!

    - hanatopkitty

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман21.8.14. 20:17

    Rubrika je super,a kosa je prelepa!
    Kittysarah1122

    ОдговориИзбриши
  10. Анониман23.8.14. 12:13

    kada ce novi post rubrika je prelepa bas mi se svidja *---*
    missmilica003

    ОдговориИзбриши