expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

20. 8. 2014.

FOPS # 12 - Purple Heart Long Tank

Heeej!
Evo jos jednog FOPS-a 
I to je to od mene za danas 
Pisem treci post zaredom,ne mogu vise xD
Hvala svimaaaaa na 8 komentara na proslom postu ^________^
Nemate pojma koliko sam srecna zbog toga! :D
Sutra ocekujte jos tri posta (ako ne idem nigde xD) od mene ;)
A sada da predjemo na post!
Sada sam odabrala jedna trazen predmet odnosno Purple Heart Long Tank
Ako jos ne znate o cemu je rec evo slike kako izgleda:
Tunika je prepreprelepa *---*
Marka:Archive
Ova devojka ju je platila 89 sd!
Jako je  skupa na Bazaru i jako bih volela da se pojavi u Callie's Picks!
A sada stajling:
Ja vam predlazem da kupite pre nego sto odu ove crne pantolone iz Callie's Picks!
Ona su trazene i kasnije ih mozete prodati za puno sd ili se menjati za nesto xD
Stajling mu se svidja i nosila bih ga *---*
Ugg cizme su nedostupne kao i tunika i jos jednom kupite ove pantalone ili sta vec dok mozete ;) !

Da li vam se svdja tunika?
Imate li je?
Ili je zelite?
Komentarisite!
(15 poena)
NataStarDoll01

10 коментара:

  1. Анониман20.8.14. 23:17

    Bas je divna mnogo mi se dopada,ja je nazalost nemam ali je zelim .
    -jovanavujovic ♥

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман21.8.14. 09:58

    Tunika je bas lepa, nemam je ali bi volela da je kupim.
    -lila28love

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман21.8.14. 10:24

    Meni se mnogo dopada ali je nema više samo na bazzaru.
    A tamo su stvari skupe.:/

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  4. Pa, meni je ok, nije mi nešto posebno i ne bih je htjela imati jer nekako nije moj stil... ali stajling je lijep ;D

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман21.8.14. 10:39

    Styling je super,ali tunika mi nikako ne stoji :/


    AndreadeaGirl

    ОдговориИзбриши
  6. ta mi je majca predivnaaaa! 5/5 totalnoo

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман21.8.14. 12:36

    Svidja mi se ceo stajling, imam samo te helanke

    KatarinaG.123

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман21.8.14. 17:15

    Lep je stile,Imam pantalone alii nemam majicu i cizme :(

    -StarVanjaDoll

    ОдговориИзбриши
  9. Outfin je super. Sve je lepo uskladjeno i ide jedno sa drugim! Zelela bih da imam tu majicu, i to jako! ♥

    -Shaman_Girl1

    ОдговориИзбриши
  10. Ja sam je imala i nasla za 20 sd ali nije mi se svidjalo kako mi stoji pa sam je prodala za 50 sd. :)
    slatka-.-

    ОдговориИзбриши