expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

31. 8. 2014.

Obavestenja :)

Hello dolls!

Ja ne verujem! :(
CSB, pa Teen Kreativci, pa MSB!
Jos nisam svesna da su svi moji nekadasnji omiljeni blogovi zatvoreni.
Dobro je da moj naj omiljeniji nije...

Obavestenja:

Roman ce od sada imati svoju sopstvenu stranicu, kao serija.
Bice dovoljno da kliknete na karticu i mocicete da citate svih 7 delova romana iznova i iznova, koliko god puta zelite. Malopre sma poslala Mici i 7. deo, i cim ona stigne da objavi, mocicete da ga citate. Hvala jos jednom Mici sto se slozila. :)

Prva dva meseca skole bicu potpuno neaktivna. Jako mi je zao. Svi se slazu da je sedmi razred najtezi od svih, i ja nemam nameru da popustim da bih sedela za kompjuterom. Ocekujte najvise 3-4 posta nedeljno od mene, a roman ce biti na svake 2-3 nedelje.

MOLIM VAS prekinite da me hejtujete zbog ideje sa skolom. OVO SE ODNOSI I NA POJEDINE BLOGGERICE A I NA VAS. TE BLOGGERICE ZNAJU KO SU. To cu pisati samo ako se vi slozite, a posto se ne slazete, nece toga ni biti i to je to.

- Natalija

6 коментара:

  1. Анониман31.8.14. 12:26

    I ja sam sedmi razred.Meni je jako žao ja sam pratila Teen Kreativce i Merima Stardoll blog i oba su se zatvorila.Ali najdraži nije to jest Sve o Stardoll-u nije.♥
    A za tu ideju sa školom,nemam ja ništa protiv toga ideja će stvarno pomoći svima i Mici se složila.Neznam piši ako želiš.:)

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  2. I ja ću sad sedmi razred, znam taj osjećaj... Ja bih stvarno željela da pišeš to za školu, pliiiz :3
    I jeeedva čekam pročitati nastavak ^_^

    ОдговориИзбриши
  3. Natalija, mozda je pitanje glupo, ali jednostavno moram da te pitam. ♥ Koji je to blog CSB? I, molim te mi napisi link bloga u odgovoru. ^_^

    ~ Tara ♥

    ОдговориИзбриши
  4. Znam kako ti je i ja ću sada u 7. raz.I meni je jako žao zbog CSB,TK-HR i MSB. :'(

    monsterhigh2891

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман31.8.14. 17:42

    Moja sestra sada ide u osmi, i njoj sedmi nije bio jako tezak, prosla ga je bolje nego 5 i 6. Sa 4.9. I uput imamo jako stroge ucitelje, jedan s Engleskog neda 5. Predomisljal se da bi joj dal, ali nije. Zato ima 4.9.:) Kod njega trebas imat sve, sve 5.
    -DivaKata♥

    ОдговориИзбриши