expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

21. 8. 2014.

SOFP #15 ♥

Hellou. (:
Odlucila sam da malo poranim sa ovim postom , 
s obzirom da SOFP pisem uvek oko 15:00 - 16:00. :D ♥
Jednostavno nemam sta da radim , a pise mi se post. :'3


Well , let's go. ♥

Ancika004 ♥
Izabrala sam nju zato sto mislim da ona zaista ima stila i
zna da ukombinuje stvari. :) ♥ Inace i zato sto je zasluzila , jer
pise jako zanimljive i uredne postove. Bas se dobro pokazala
za kratko vreme od kada je bloggerica. :) ♥

Sta sam koristila u outfitu:
Bela majica - Agneta Tunic - Archive
Plave farmerke/duge hlace - Blue Shock 2nd Skin Trousers - Miss Sixty - 12sd
Crne cizme - Eclectic Boots - Nelly.com 

Outfit je onako 'casual' , ali opet nekako ova tunika je neobicna
pa je zato i sam outfit neobican. :D ♥

*Belu majicu lako mozete naci na bazaar-u kada pretrazujete Archive
za ne toliko stardolara. Ne vise od 25 stardolara. :) ♥
*Crne cizme isto tako mozete lako pronaci ako pretrazujete Nelly.com ,
ali one nisu bas jeftine. :/ Ja mislim da ih mozete pronaci do 40sd. :/ ♥
A u Nelly-u su bile 13sd (Ako se dobro secam). :/ ♥

Savet: Nemam savet. Jednostavno imas savrsen stil. ♥ *___*

-Da li vam se svidja outfit? :)
-Hocete li ga isprobati? (:
-Komentarisite. :]
(Komentarisanje ovog posta donosi 15 poena)

-MiciRainbow2 ♥



12 коментара:

  1. Анониман21.8.14. 13:12

    Hvala punoo. *Q*

    - Ancika004. ♥

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман21.8.14. 13:43

    Svida mi se outfit :)



    AndreadeaGirl

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман21.8.14. 14:32

    Super je outfit sviđa mi se.:)

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман21.8.14. 14:52

    Outfif je stvarno kul,mnogo mi se svidja.
    -lila28love

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман21.8.14. 16:22

    Bas je lep outfit,stvarno mi se dopada. . . . . ♥
    -jovanavujovic

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман21.8.14. 17:01

    ekstra outfit stvarno mi se dopada
    -bojanaboka3

    ОдговориИзбриши
  7. Outfit je divan! Razmisljam da kupim tu majicu na Bazaaru kada bidem imala stardollara. Ako kupim tu tuniku, naravno da cu isprobati ovu kombinaciju. ♥

    -Shaman_Girl1

    ОдговориИзбриши
  8. Mici outfit je odlican.
    Samo bih htjela da pitam za SOSD KARTICE. Kako vi možete znati koliko imamo bodova?
    Ja imam oko 40-50. Da li vi brojite ili ima neki drugi način jer bih htjela da preuzmem nagradu.

    - hanatopkitty

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман21.8.14. 20:19

    Outfit je odlican!Mnogo mi se svidja
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши
  10. Outfit mi se jako sviđa i već mjesecima želim kupiti te traperice, ali nikako da se sjetim xD A tu majicu mooram imati xD

    ОдговориИзбриши
  11. Анониман22.8.14. 12:17

    Super je jest da ana uvjek ima smiren stayl
    Fllora.stardoll

    ОдговориИзбриши
  12. Анониман23.8.14. 12:15

    prelep outfit i ana je isto prelepa XDD ali ja moram da imam tu tunikuu
    missmilica003

    ОдговориИзбриши