expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

13. 8. 2014.

Subcouture interijer ♥

Hellou. (:

Hej , juce nam je u starplazu stigao interijer iz
nove (vec rasprodate) kolekcije trgovine Subcouture. :)
Evo kako izgleda interijer:
(Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)
Mozete ga pronaci u katalogu ili "suite shop-u" po ceni od 38 stardolara. ♥
Mogu reci da je cena neprihvatljiva. Ma dajte , 38 stardolara za dizajn zida?
Neka hvala. Ne kupujem samo zbog cene , inace interijor mi se mnogo dopada. ♥

-Da li vam se svidja interijer? :)
-Kupujete? ♥

-Komentarisite. :]
(Komentarisanje ovog posta donosi 10 bodova)


8 коментара:

  1. Meni se previše sviđa *-* Imam lutke od 12.levela i sakupljaću sd..Jako mi se dopada *-----*

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман13.8.14. 12:54

    Svidja mi se,ali ne kupujem
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман13.8.14. 13:58

    Kupujem :D



    AndreadeaGirl

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман13.8.14. 22:00

    Sviđa mi se, ali je preskup i ne kupujem -loveladynika123

    ОдговориИзбриши
  5. jako mi se svida ali nema se novaca -.-

    ОдговориИзбриши
  6. Svidja mi se,ali ne kupujem JER JE PRE SKUPO -.-

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман16.8.14. 14:37

    Svidja mi se, ali necu ga kupovati. Ima i ljepsih stvari za 38 sd. ;))

    fancyM.M.

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман20.8.14. 12:55

    Meni je ovo predobro super je ali nemam stardolara logično xD. :'D

    mirhacool

    ОдговориИзбриши