expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

21. 8. 2014.

Hot Buys Rock Festival Boots ♥

Hellou. (:

Jutros nam je u starplazu stigao jedan novi predmet
brenda Hot Buys. ♥
Tacnije , ove plitke cizme:
Mozete ih pronaci u trgovini It Girls , po ceni od 13 stardolara. ♥
Inace , ne svidja mi se kako stoje na mojoj lutki i mrzim cizme sa 'otvorenim
prstima'. Tako da definitivno ne kupujem. Inace cena je solidna , nisu ni preskupe , 
a ni jeftine. :D ♥

Evo kako ove plitke cizme izgleaju u stvarnosti:
Svidja mi se sto su ove zatvorene. Ali nikad ih ne bih nosila , jer
to nije moj stil. P.S. ovo su nove cizme , a napravili su ih tako
da izgledaju kao da su stare. Ne razumem. O.o :/ ♥

-Da li vam se svidjaju cizme? :)
-Kupujete? ♥

-Komentarisite. :]
(Komentarisanje ovog posta donosi 10 poena)

-MiciRainbow2 ♥




5 коментара:

  1. Анониман21.8.14. 12:43

    Grozne su,uopste mi se ne svidjaju.
    Kittysarah1122

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман21.8.14. 13:40

    Ne svidaju mi se ,ne kupujem



    AndreadeaGirl

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман21.8.14. 14:58

    Ne svidjaju mi se i ne bi volela da ih imam.
    -lila28love

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман21.8.14. 16:04

    Odvratne su i na stardoll-u i u stvarnosti,nikad ih necu kupiti!!!
    -jovanavujovic

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман23.8.14. 12:18

    odvratno fuj majko mila nikada ih nebi nosila
    missmilica003

    ОдговориИзбриши