expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

30. 8. 2014.

FOPS # 17 - /

Heeeej!
Juce i prekljuce sam istrazivala o Stardoll-u i nasla jedan savrsen blog *--*
Taj blog ima sve kolekcije od 2008.! Poredjane su po datumima kada je koja stigla :o
Stvarno mi se svideo blog i ne silazim sa njega *0*
Nego da predjemo ni post!
Za ovaj post sam pripremila neke platforme koje nemam pojma kako se zovu xD
Evoo kako izgledaju:
Te platforme su trazene i vrlo retke!
Zasto su retke?
Jer je bila ogranicena serija tih platformi
Tj. pojavile su se u 15. kolekciji LE trgovine (27.11.2012.)
Imalo je na 1 000 takvih i zato su retkost!
Ja nisam imala zivaca da ih trazim na drugim lutkama jer trebam da nadjem nekog ko ima jedne od njih 1 000,a stardol ima 300 000 000 clanova
U zamenu za njih RockerGreenDay pravi te platforme od kose!
Tako da ako ih zelite,nema vajde da ih trazite vec ih kupite kod ove dizajnerke!
Evo kako one izgledaju:
Identicne su :o
Jedna kosta 70 sd (mislim)
 Znaci obe su ukupno 140 sd sto je verovatno i pocetna cena jer je iz LE-a
Skoro pa iste,zar ne?
Svaka cast dizajnerki *-*
Ja ih ne kupujem svakako jer nisu moj stil xD
Da li imate ove platforme?
Kupujete li ili ne?
Komentarisite!
(15 poena)
-NataStarDoll01 ♥

10 коментара:

  1. Анониман30.8.14. 17:50

    Te cipele ili kako god mi se ne svidaju i ne mislim ih kupovati, jednostavno nisu moj stil. I nebi dala toliko za njih.:)♥
    -DivaKata

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман30.8.14. 18:14

    - nemam te cipele a i ne sviđaju mi se.:')
    - nije da nisu moj stil ali jednostavnu mi se ne sviđaju.:D

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман30.8.14. 18:57

    Molim te mi daj link tog bloga *_____*
    Inače,planiram da kupim Adriana Boots od kose,tako da ću ove ostaviti za kasnije. ×D ♥

    Ana. :)

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман30.8.14. 19:55

    Ma meni su te platforme Ok :) Meni je svejedno jer ja trazim Gorilla sneakers :)

    funnycool545

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман31.8.14. 03:02

    Cipele mi se uopste ne svidjaju,i nemam ih,necu ih kupiti i mislim da je previse 140 sd na cipele.
    -jovanavujovic

    ОдговориИзбриши
  6. Meni se ne sviđaju,ali svaka čast dizajnerici. :D

    monsterhigh2891

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман31.8.14. 11:25

    Meni se cipele ne svidjaju, nisu moj stil, i ne bi dala toliko za njih.
    -lila28love

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман31.8.14. 13:02

    Ne svidjaju mi se i nemam ih :D
    Kittysarah1122

    ОдговориИзбриши
  9. a koji je to blog voljela bih d aga vidim
    bekaminaemka

    ОдговориИзбриши