expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

29. 8. 2014.

Spojleri - SPECTACULAR ♥

Hellou. (:

Jojj , bas sam umorna. :D Jedva sam cekala da sednem i 
da napisem post. :D Isla sam do grada , jos u 10:00 sam posla i
svasta sam imala da uradim pa sam se vratila tek u 13:00. :O
Posto mi mama radi popodne , a svi smo gladni , ja sam uzela da
spremam rucak , pa sam stavila krompir da se kuva (da napravim
krompir-pire od toga) i ispekla sam najobicniju picu. :D ♥

Znam da sam vas smorila , ali sta cu... :D

Dakle , danas oko 12:00-13:00 smo dobili nove spojlere:
(Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)
Spojleri su najverovatnije za novu kolekciju trgovine Spectacular , 
koja ce izaci danas ili sutra. ♥
Inace , po neki naocare mi se dopadaju , ali ja uopste ne nosim
naocare koje se stavljaju u salonu lepote , tako da necu ni jedne
kupiti. Mozda neke koje budu bile za sc. :D Videcu. ♥

Jedva cekam! :)

-Da li vam se svidjaju spojleri? :)
-Jedva cekate da izadju? ♥

-Komentarisite. :]
(Komentarisanje ovog posta donosi 10 poena)

-MiciRainbow2 ♥


7 коментара:

  1. Анониман29.8.14. 14:54

    ja baš i ne volim naočale na stardollu jer baš i nisu lijepe
    295 bodova na sosd kartici
    sad
    Tena_Candy

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман29.8.14. 15:32

    Iskreno meni se ne sviđaju naočale na stardoll-u.:)
    Nisu lepe i nikad ne nosim naočale na stardoll-u.:'D
    U stvarnosti imam 5-10 naočalajer ih u stvarnosti jako volim.:D
    Ali na stardoll-u nema lepih naočala kao u stvarnosti tako da.:')

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман29.8.14. 15:39

    Imam neke naočale u salonu ljepote ali ne nosim nijedne. I trgovina je maloprije dosla.:)♥
    -DivaKata.♥

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман29.8.14. 23:08

    Onako su..
    Kittysarah1122

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман30.8.14. 14:01

    Nije lose, mada ja ne trosim pare na naocare. =)
    -jovanavujovic ♥

    ОдговориИзбриши
  6. Nisu nešto.I isto kao i ti,ne volim naočale koje se stavljaju u Salonu ljepote.

    monsterhigh2891

    ОдговориИзбриши
  7. Avril Stardoll12.11.14. 09:53

    Nisu nesto

    AvriKitty

    ОдговориИзбриши