expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

25. 8. 2014.

Nova kolekcija trgovine dekora - Villa ♥

Hellou. (:

Pre oko 20 minuta u starplazu nam je stigla nova kolekcija trgovine
dekora Villa. ♥



Evo kako izgleda izlog u starplazi:
Meni se boje mnogo svidjaju. *___* Ova sofa/kauc je prosto savrsena. ♥

Evo i kako izgleda cela kolekcija:
(Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)
*Zaoukvirala sam predmete za starkovanice crvenom bojom. 
Kolekcija mi se mnogo svidja. *___* Jednostavno obozavam
zelenu boju i obozavam ovakve kolekcije. No , sve sem ovih zaoukvirenih
predmeta je za stardolare. A ja nemam ni jedan jedini , sto znaci da verovatno
nista necu kupiti. :/

* NE MORATE CITATI OVO:
Opet moram da vam se pohvalim. :) Kada sam islikala i
poredjala spojlere , brzom brzinom sam se ulogovala na UnderneathStardoll i
postavila sam spojlere u komentar. :)
Nisam ni znala da ce neko to da objavi i ako sam to htela... :D
Kada ono , ja usla opet da vidim da nema neki nov post i vidim da je
bloggerica coco-milk objavila spojlere koje sam ja uslikala i stavila
je moje ime sa Stardoll-a na kraju posta pored "Special thanks". :$ ♥
Ne mogu da verujem! :D Presrecna sam. ♥ *__*
Evo linka posta ako mi neverujete: 

-Da li vam se svidja nova kolekcija? ♥
-Kupujete nesto? :)

-Komentarisite. :]
(Komentarisanje ovog posta donosi 15 poena)

-MiciRainbow2 ♥



10 коментара:

  1. Анониман25.8.14. 12:48

    Stvari su super.:)
    A najviše mi se sviđa to što ima stvari za starkovanice.:'D

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  2. Lijepo je :)
    Samo da znas, cestitam ti zato sto si dospjela da ti ime pise na poznatom blogu xD
    Dugo se nismo cule ;)
    - sofia0208

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман25.8.14. 14:22

    preljepo je jedina mana je što je pre skupo )=

    ОдговориИзбриши
  4. Stvari su super,volim zelenu boju. Imam StarDolara,ali ne znam da li ću išta kupovati.
    Čestitam ti što je tvoje StarDoll ime dospjelo na poznatom blogu. :)

    -75 bodova na SOSD kartici. :)

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман25.8.14. 20:59

    Sve je prelepo samo sto je skupo.
    -lila28love

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман25.8.14. 21:11

    Sve je divno i skupo to se podrazumeva,i cestitam ti sto je tvoje ime dospelo na poznat blog. =D
    -jovanavujovic

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман26.8.14. 10:33

    Sviđa mi se, jer volim zelenu boju, a imam i stardolare, ali sumnjam da cu sto kupit.:)♥
    -DivaKata.♥

    ОдговориИзбриши
  8. Čestitam ti! :D
    Meni se kolekcija sviđa i savršeno se uklapa u moju novu prostoriju! ^--^ Sigurno ću kupiti nešto :D
    P.S. Imam 225 bodoava na SOSD kartici ^--^

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман26.8.14. 23:00

    Lepa je kolekcija,ali necu nista kupiti...
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши