expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

19. 8. 2014.

LEFTR #3

Hello dollies!
Znam, znam!

Zapostavila sam rubriku!
Nisam je pisala citavu vecnost!!!!
Ali, evo, sada cu. :D

Danas cu vam pokazati kako da zamenite par farmerki sa ove slike:

To je Hot Boys koji je danas izasao.
Nameravam ga kupiti i nositi sa RIO UGG-zicama koje cu uzeti od devojke PrincessAntea99. :)

Evo sta mozete kupiti uesto njih:

Originalne nisu ni blizu lepe...
Ali, malo lice, pa ako ne cepidlacite... :D

Evo razlike.
:D

Evo kako ih kombinovati, ako se odlucite na njih.

Jedan casual outfyt, odlican za svaki dan, skolu, setnju ili nesto slicno. Kosulja i patike su iste boje, s tim sto kosulja ima tufnice pa outyt nije dosadan. Inace je mega jeftin, jer kosta samo 200 sc! :D

Kako vam se dopada dansnji LEFTR?
Komentar donosi 15 poena.

14 коментара:

  1. Farmerke stvarno liče. Outfit je ok i poprilično mi se sviđa.
    - hanatopkitty

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман19.8.14. 21:08

    Farmerke su super.Definitivno cu kupiti farmerke jer majicu i patike vec imam.
    Sara026

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман19.8.14. 21:37

    Farmerice su kjutt i lice.Stardoll je tako neoriginalan.Outfit mi je jakoo sladak.
    jannettxx

    ОдговориИзбриши
  4. Pa zapravo jako slice :D Vec sam zaboravila da ta rubrika postoji xD
    A outfit je stvarno presladak *_*

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман20.8.14. 00:26

    Bas lice farmerke,a i outfit je stvarno sladak....
    -jovanavujovic

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман20.8.14. 09:43

    Farmerke bas lice i prelepe su i outfit je presladak...
    -lila28love

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман20.8.14. 11:14

    Farmerke su super ali ja ih ne mogu kupiti jer nemam sd za razbacivanje čuvam ih za bitnije stvari odnosno skupljam ih za jednu maicu od 100 sd.Ove za 50 sc najverovatnije kupim.:)

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман20.8.14. 11:31

    Super je rubrika *o*


    AndreadeaGirl

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман20.8.14. 12:06

    Bas lice,obozavam ovu rubriku
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши
  10. Анониман20.8.14. 14:10

    zamena mi se bas i nesvidja ali prave su lepse
    -bojanaboka3

    ОдговориИзбриши
  11. pa onako..neznam... ljepse su ove za dolarenormalno.. a ove jefine nemaju ove rupe... nez.. izgledaju isto oblikom ali nemaju rupe...

    ОдговориИзбриши
  12. Ove farmerke za sd su mi jako kjut, ali iskreno, nemam sd za bacanje. A ove za sc vec imam i mnooog puta sam ih nosila i idu uz sve. Danasnji LEFTR mi se svideoo! ♥

    -Shaman_Girl1

    ОдговориИзбриши