expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

20. 8. 2014.

Nova kolekcija trgovine VOILE ♥

Hellou. (:

Verovatno ste vec svi primetili da sam stavila
novi izgled bloga. :) Pa nekako mi je onaj prosli
bio prekomplikovan za koriscenje , pa sam vratila stari
jednostavno izgled. Samo sam zamenila boje i stavila novu
naslovnu. Nadam se da vam se svidja. ♥

No , da predjem na post. :)
Danas oko 13:00 nam je stigla nova ocekivana kolekcija
u trgovini VOILE. ♥

Evo kako izgleda izlog u starplazi:
Kao i svaka kolekcija ove trgovine i ova kolekcija je elegantna. ♥

 Evo kako izgleda cela kolekcija:
Kolekcija mi se svidja. Postoji par zaista lepih haljina koje
savrseno pristaju (bar mojoj) lutki. ♥ Ali postoje i neki
predmeti koji mi se uopste ne svidjaju i previse su "kicasti". :/ ♥
Sve u svemu , lepa kolekcija. ♥

Predmeti za sc:
Mogu reci da mi se sandale svidjaju , ali
za mene je ova torbica pravi promasaj. I da ,
oba predmeta kostaju vise od 100 sc. :/ ♥


To bi bilo to. :)

-Da li vam se svidja nova kolekcija? ♥
-Kupujete nesto? :)

-Komentarisite. :]
(Komentarisanje ovog posta donosi 10 poena)


-MiciRainbow2 ♥




8 коментара:

  1. Анониман20.8.14. 16:15

    Mnogo mi se svidja izgled bloga,a sto se tice kolekcije dopada mi se,bas je elegantna! ♥
    -jovanavujovic

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман20.8.14. 16:34

    Svida mi se ,kupujem jednu haljinu koja mi je zaela za oko ;3



    AndreadeaGirl

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман20.8.14. 17:19

    Haljine su onako,necu kupiti puno toga
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман20.8.14. 17:24

    Kolekcija je lepa ima puno stvari koji mi se svidjaju.
    -lila28love

    ОдговориИзбриши
  5. Meni je kolekcija srednja, no neću kupovati jer ne nosim takvu odjeću... :/

    ОдговориИзбриши

  6. Oduševljena sam kolekcijom
    Kupujem 1000000% :D

    ОдговориИзбриши
  7. stvari su u zadnje vrijeme skuplje i skupljee
    bekaminaemka

    ОдговориИзбриши
  8. kolekcija je predivna! najvise mi se svida jedna bijela majca.. pa prezadovoljna! i sta je najbolje nije skupa!

    ОдговориИзбриши