expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

24. 8. 2014.

FOPS # 14 - Babydoll Tunic

Heeeej!
Danas nisam bila aktivna jer sam malo pre upalila kompjuter
Da predjemo odmah na post!
Za ovaj post sam izabrala Babydoll Tunic,ovako izgleda:
Meni je slatka :D
Marka je Arhive
Mozete je naci na Bazaru,ali skupa je :/
Nisam napravila stajlinge jer,verjute mi, nisam imala pojma kako da je kombinujem 
Volela bih da je imam,ali ne bih je nosila jer nije moj stil i ne bih umela da je kombinuje :D
Volela bih samo da je imam jer je trazena xD
Trebalo bi u ponedeljak ili utorak da stigne Callie's Picks xD
Mislim da na svake dve nedelje stize nova kolakcija,a ovoj istice dve nedelje uskoro :)

To je to!
Izvinite zbog kratkog posta,ali o cemu da pisem vise? xD

Da li vam se svidja Babydoll Tunic?
Imate je ili zelite
-Komentarisite!

(15 poena)-NataStarDoll01

7 коментара:

  1. Ja je imam i nasla sam je na bazzaru za samo 5 sd. :o

    monsterhigh2891

    ОдговориИзбриши
  2. Ja je nemam. Nije moj stil.Ipak je lijepa,ali ne bi je uzela. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман25.8.14. 00:06

    Lepa je,ali je nemam
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши
  4. Ja je nemam ali bih je voljela imati..
    P.S. Imam već 210 poena na SOSD kartici :D

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман25.8.14. 10:31

    Nemam je, bas mi je slatka, ali ne zelim da je imam jer nije moj stil. =D
    -jovanavujovic

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман25.8.14. 12:47

    Maica je baš slatka.:)
    Sviđa mi se može se jedino naći na bazzaru i tto za puno novaca.(:

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман25.8.14. 20:54

    Lepa je i nemam je, ali nije moj stil.
    -lila28love

    ОдговориИзбриши