expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

7. 8. 2014.

Ideja za Suite life - Like or not? ♥

Heiiiiiiiiiiiiiiiiii! :)

Ja sam navodno na 'odmoru' xD Ali idem tek prekosutra ♥ 

Sada imam jednu ideju za suite life.........

Sa vremena na vreme postavljala bih kako se nesto pravi u apartmanu,na primer:

1.Stepenice
2.Pod
3.Basta
4.Izlog

Tako to xD Seticu se jos necega :'3

Sada anketa:

(Glupa anketa nece da se ucita tako da...)

Svidja li ti se ideja za suite life?
1.Ne!
2.Da!

Napisite u komentar ♥

Imam jos nesto da vam kazem........

AKO IMATE BASICS MINI SKIRT JAVITE MI SE U KOMENTAR --> NUDIM 10 SD + PROFIL SA 18 SD (12 LEVEL) xD
 
 Plizzz ♥
Luda sam za ovim suknjama,pa ako imate i zelite da prodate javite mi se na stardoll-u ili dole u komentar! :D

Za komentar na ovaj post dobijate 12 poena za vasu SOSD karticu! ♥

 

12 коментара:

  1. Mina, ne mozes da pises to sa stepenicama i ostalo jer ja to pisem na MSB!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман8.8.14. 09:42

      omg pa ti ne pises isto ko ona -.-
      ona zeli samo pokazati stepenice a ti nisi to pisala na msb-u -.-

      ako oce to napisati neka napise!

      Избриши
  2. Анониман7.8.14. 21:14

    da ideja za suitelife mi se sviđa
    nicole321cool2

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман7.8.14. 21:28

    Ok,necu pisati! :'( Ali ja ne bih pokazivala celu sobu kao ti na MSB nego samo jedan deo. :/ Ti to nikad do sada nisi objavila,pa sam zato htela!
    Ne komentarisite Natalija ne da da pisem ovo!
    ~Mina :(

    ОдговориИзбриши
  4. Svidja li ti se ideja za suite life? Da
    Svidja mi se tvoja ideja za apartman.

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман8.8.14. 00:04

    Svidja mi se ideja,ali Natalija ne da :(
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши
  6. anketa- da

    i pa pisi ovo o stepenicama..
    mislim nije bas u redu ali ti neces cijelu sobu pokazati..samo dio i ja bi da pokazes jer bi pomogla drugima (ukljucujuci mene) :)
    ali rado ste zelis!

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман8.8.14. 10:01

    Da!
    Ja imam suknju posalji mi zahtjev :)
    CucaStar1

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман8.8.14. 11:06

    Super ideja,ali na zalost nemam suknju...samo na drugom profu ali sam non-ss

    -StarVanjaDoll

    ОдговориИзбриши
  9. Super ideja, nemam suknju nažalost. Da

    - hanatopkitty

    ОдговориИзбриши
  10. Анониман16.8.14. 11:28

    BAS mi se svidja, ali kad vec ne da.. :/

    fancyM.M.

    ОдговориИзбриши